Skip to main content

Ik heb sinds 2 dagen IPV6 aangezet omdat ik in de veronderstelling was dat dit beter zou zijn. Sinds dien heeft de Experiabox V10a af en toe kort dat die zowel wired als wireless de verbinding verbreekt . Ik ben benieuwd hoe dit kan en hoop dat dit met het uitzetten ervan weer opgelost is.

Aangepast. Nog streeds zelfde issues. Vanavond een volledige factory reset van de router doen of nieuwe router van KPN proberem


Hallo @jjghwull IPv6 zou in principe geen problemen op mogen leveren, is gewoon een nieuw type IP-adressering, apparaten binnen je netwerk die dat ondersteunen pakken dat meteen op of je kunt het activeren, anders wordt het genegeerd en gaan die apparaten gewoon op de IPv4-voet verder.

 


Dan denk ik dat de router defecten is gaan tonen. Straks een volledige reset doen . Heb ook al een nieuwe V10 (niet de V10a) opgehaald bij kpn. Wat is wijsheid? Eerst volledig resetten en kijken als het weer opgelost is of meteen de nieuewe router aansluiten?


Dan denk ik dat de router defecten is gaan tonen. Straks een volledige reset doen . Heb ook al een nieuwe V10 (niet de V10a) opgehaald bij kpn. Wat is wijsheid? Eerst volledig resetten en kijken als het weer opgelost is of meteen de nieuewe router aansluiten?

Als je kunt kiezen tussen een V10a en een V10 dan zou ik daar niet te lang over nadenken...De V10 is vele malen stabieler en tot nu toe het beste modem wat KPN in het programma heeft (gehad).


Ja dat had ik toendertijd al vernomen ja. Zijn er nog zaken m.b.t. loggingegevens , wachtwoorden , waar ik rekening mee moet houden? Weet van vroeger van switchen van router dat dat nog wel eens verwarrend kan zijn. Behoud ik mijn zelfde logginggegevens van inloggen op het netwerk?

 


Dit topic mag dicht. 

 

Gisterbde V10 aangesloten. Problemen zijn zover ik kan zien opgelost. Veel fijner ook om mee te werken/met instellingen te werken.

 

Dank voor de medewerker in Den Haag Centrum voor het ad hoq meegeven van een nieuwe router. Top KPN!