Skip to main content

Ik heb elke paar seconden last van bufferende Twitch streams, eigenlijk exact hetzelfde probleem als in deze forum post wordt beschreven: https://forum.kpn.com/internet-9/twitch-lag-362671

Net zoals in de gelinkte post, verdwijnt het bufferen bij gebruik van een VPN. 

Andere websites werken perfect, speedtests geven ook netjes de 500/500 aan waar ik voor betaal.

Ik vraag me af of dit probleem bekend is bij KPN en of meer mensen hier last van hebben?

heb zelfde problemen


ook het zelfde probleem hier !

 


Hier ook het zelfde probleem, via lan gaat het wel maar wifi op één of andere manier niet. Alle andere dingen zoals youtube werkt wel.


Ik heb ook hetzelfde probleem. Hopelijk word het snel opgelost.


@MaxWTK Welkom op  het KPN Forum. Dat is inderdaad wel erg specifiek. Ik gebruik zelf ook regelmatig Twitch en ik ervaar deze problemen eigenlijk niet. Speelt het nog steeds? Op welk platform bekijk je dat dan? Via een PC of een andere apparaat? 


@Remco_ Het probleem is ondertussen verholpen. Ik denk dat het te maken heeft met de grote ddos aanvallen die toen hebben plaatsgevonden. 


@Remco_ Het probleem is ondertussen verholpen. Ik denk dat het te maken heeft met de grote ddos aanvallen die toen hebben plaatsgevonden. 

Dat lezen we graag! Niet het DDOS gedeelte natuurlijk, maar wel dat het probleem is verholpen. :slight_smile:


Reageer