Skip to main content

Omdat mijn nieuwe mobile telefoon (IPHONE SE) geen wpa accepteert, diende ik mijn router terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit is gelukt.

Vervolgens via ZTE wilde ik mijn naam en wachtwoorden aanpassen en de beveiliging omzetten naar WAP2 (ik heb een v9) router.

ik dacht dat dit was goedgedaan, echter..

nu ik het ip-adres in typ http://192.168.2.254, krijgt safari geen contact met server. NB hij geeft dit ook aan. ik vraag via: wat is mijn ip-adres aan en dit blijkt te zijn **********. Als ik dit intyp kom ik ook niet in de experiabox.

Ik denk dat ik iets heb fout gedaan bij ZTE, maar wat en ook daar kom ik nu niet.

Wat nu?

Admin: eigen IP adres verwijderd i.v.m. privacy

Hi @theo-email, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Om deze pagina te kunnen benaderen is het wel van belang dat je bent verbonden met de Experia Box. Mocht dit het geval zijn, dan kun je de Experia Box ook benaderen via mijnmodem.kpn. Het kan raadzaam zijn om een pc/laptop met een kabel aan te sluiten op de Experia Box, om vervolgens de pagina op te zoeken.


Hi @theo-email, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Om deze pagina te kunnen benaderen is het wel van belang dat je bent verbonden met de Experia Box. Mocht dit het geval zijn, dan kun je de Experia Box ook benaderen via mijnmodem.kpn. Het kan raadzaam zijn om een pc/laptop met een kabel aan te sluiten op de Experia Box, om vervolgens de pagina op te zoeken.

Bedankt ik ben eruitÂ