Skip to main content
Antwoord

Sagem modem buitengebied terugsturen als ik deze niet meer gebruik?

• October 12, 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Moet je 4G+ modem voor buitengebied terugsturen als je hem niet meer gebruikt? Zo ja, hoe gaat dat dan?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hai ​@Hahebar, ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Ben je er n beetje uit gekomen? We hebben hier een handig artikel over ook: 

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • October 12, 2025

Als je hem niet meer gebruikt of je gaat verhuizen naar een gebied waar je gewoon nog snel internet hebt moet je hem inderdaad terug sturen. Dit kan geheel kosteloos naar een Antwoordnummer: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen#apparatuur-terugsturen/huur-of-bruikleen

Heb je bijvoorbeeld nog een oud apparaat van ons liggen? Stop de spullen in een doos en schrijf ons antwoordadres erop. Of lever je apparatuur in bij een KPN winkel bij jou in de buurt.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 12, 2025

Beste ​@Hahebar je kunt een de brief van KPN inzake retour afwachten, daarin zit een sticker met retouradres die je op de doos kan plakken, waar je de spullen in doet.

Een passende doos kun je in de regel gratis vrinden bij de lokale supermarkt.

Alleen het apparaat zelf met de bijbehorende netvoeding dien je dan in te leveren  losse (netwerk)kabels mag je gewoon houden, die worden gezien als verbruiksmaterialen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Hai ​@Hahebar, ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Ben je er n beetje uit gekomen? We hebben hier een handig artikel over ook: 

Â