Beantwoord
Samenwerking Rekam en KPN
Hoi,
Ik zou graag deze topic weer tot leven brengen.
Laatst kreeg ik thuis een brief van rekam dat ze samen gaan werken met KPN, wat betekent dat voor ons als klant bij KPN ? Teven ook een nieuwsartikel op Internet over een samenwerking. -> Hier
Graag hoor ik meer, (erg geïnteresseerd)
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Ik zou graag deze topic weer tot leven brengen.
Laatst kreeg ik thuis een brief van rekam dat ze samen gaan werken met KPN, wat betekent dat voor ons als klant bij KPN ? Teven ook een nieuwsartikel op Internet over een samenwerking. -> Hier
Graag hoor ik meer, (erg geïnteresseerd)
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beste antwoord door Joran
Ik heb nog eens navraag gedaan want intern bleef het nogal stil hierover.
Vooralsnog is er geen sprake van een samenwerking met Rekam. We blijven ons richten op ons eigen netwerk. Als dat besluit verandert berichten we alle inwoners in het gebied hierover zelf. Ik laat het jullie uiteraard ook in dit topic weten als er nieuws is.
Bekijk origineelVooralsnog is er geen sprake van een samenwerking met Rekam. We blijven ons richten op ons eigen netwerk. Als dat besluit verandert berichten we alle inwoners in het gebied hierover zelf. Ik laat het jullie uiteraard ook in dit topic weten als er nieuws is.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.