Skip to main content

Wij gaan samenwonen en hebben beide een KPN abonnement. Mijn vriend heeft ook een mobiel abonnement en daardoor kreeg hij destijds gratis Fox en Spotify Premium geloof ik. Ik heb tv/internet en vastbellen in mijn abonnement. Hoe kunnen wij dit het beste aanpakken bij de verhuizing. Zijn abonnement meenemen en mijn vaste telefoon daar aan koppelen of werkt dat zo niet? 🤷🏼‍♀️

Welkom op ons forum, @RagnaTamara. Super leuk dat jij en je vriend gaan samenwonen! Jullie hebben allebei een KPN abonnement. Dat betekent dat je één van de abonnementen kosteloos kunt opzeggen. Welk abonnement je het beste kunt opzeggen, is aan jou. Ben je er al uit welk abonnement je wilt opzeggen? Dan kan je het online formulier voor opzeggen bij samenwonen invullen. Je wordt dan binnen enkele werkdagen gebeld om de opzegging af te ronden.

Of wil je liever eerst met iemand praten over jouw keuze? Dan kan ik je aanraden ons te bellen op 0800 0402. In het menu kun je aangeven dat je wilt opzeggen in verband met samenwonen. Mijn collega aan de telefoon kan beide abonnementen dan naast elkaar leggen en samen met jou de opties doornemen.

 


Dankjewel. Dan ga ik je collega's bellen. Dat is wel zo makkelijk. Fijne dag