Skip to main content

Samsung smart tv.

Ik heb gisteren 22.02 een smart tv gekregen. Ik heb de stekker erin gestoken en het scherm is gekraakt. De tv werkte niet. Ik belde de klantenservice, maar ik kreeg te horen dat het niet hun probleem was. Ik moet contact opnemen met Samsung. Dus ik belde en zei dat KPN voor alles verantwoordelijk is. Ik heb opnieuw gebeld en aangeboden om naar het servicepunt van KPN te gaan. Dus ik zal het doen, we zullen zien wat de klacht is.

@Paul87

Wat bedoel je met scherm gekraakt

zit hier een barst in

dan is dit tussen kpn en postnl

 


Hoi @Paul87. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je na zo lang wachten een defecte televisie hebt ontvangen. Je ontvangt zo een privebericht waarin staat wat je het beste kan doen. Laat je jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel?


Hoi @Paul87. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je na zo lang wachten een defecte televisie hebt ontvangen. Je ontvangt zo een privebericht waarin staat wat je het beste kan doen. Laat je jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel?

Ik heb helaas geen reactie van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik je toch nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer