Skip to main content
Beantwoord

Schade aan het installatiepakket. Was is wijsheid? Terugsturen?

• April 3, 2026
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb schade aan het installatiepakket. Moet ik deze retour sturen ter controle van KPN? Mogelijk is er schade aan of in de apparatuur?

Beste antwoord door TDN

De kans is groot dat alleen de verpakking beschadigd is. Maar maak een unboxing video tijdens het uitpakken om een bewijs te hebben als toch iets niet klopt.

5 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 3, 2026

De kans is groot dat alleen de verpakking beschadigd is. Maar maak een unboxing video tijdens het uitpakken om een bewijs te hebben als toch iets niet klopt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 3, 2026

Zo'n doos is juist bedoeld en gemaakt om een stootje op te vangen. En de inhoud onbeschadigd te houden. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 6, 2026

Hoi ​@JanvB1985 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Duidelijk dat hier bij de bezorging iets niet helemaal goed is gegaan dus goed dat je dit via deze weg ook aankaart!

Op zich is dit een heel goed advies, heb je dit inmiddels opgevolgd? Ik ben heel benieuwd of de apparatuur ook schade heeft, als het inderdaad alleen de verpakking is die is beschadigd dan zou het op zich geen problemen moeten opleveren! Mocht de apparatuur onverhoopt wel schade hebben opgelopen, dan kun je daar het beste melding van maken bij onze Helpdesk en het is tegenwoordig mogelijk om daar zelf een belafspraak voor in te plannen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2026

Wij hebben de unboxing gefilmd en alle apparatuur lijkt in orde. Deze week komt er een monteur en zal blijken of het intern ook geen schade heeft. Allen bedankt

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 7, 2026

Wij hebben de unboxing gefilmd en alle apparatuur lijkt in orde. Deze week komt er een monteur en zal blijken of het intern ook geen schade heeft. Allen bedankt

Heel fijn om te lezen ​@JanvB1985 en bedankt ook voor deze terugkoppeling, super! Ik ga er vanuit dat de monteur zich verder wel gaat redden maar mocht er toch nog iets zijn, laat het ons dan ook vooral weer weten :)