Skip to main content

Ik wil ook graag reageren op deze mails,ook ok ben vanaf 4 december al bezig om mijn kapot gemaakte bestrating te laten herstellen,maar ook bij mij geeft kpn de schuld aan de aannemer en ondanks wel 15 apps en mails nog steeds hetzelfde antwoord van kpn ,we kunnen alleen maar de melding doorzetten naar aannemer van gelder.

Heb ze all on gebreke gesteld maar ga het niet zelf laten repareren want krijg dan nooit mijn geld terug,inmiddels dan eindelijk iemand van kpn langs geweest en due gaat er mee aan de slag,maar dat hoor ik al vanaf 4 december.

Hopeloos ,wordt er knap naar van dat kpn gewoon geen enkele macht heeft om de aannemer die voor hun werkt op hun fouten aan te spreken en ze te verichten om het op te lossen of zelf dit te laten repareren.

Gewoon geen enkele interesse in klanten en alles constant afschuifen omdat ze verdomd goed weten dat je toch niet naar de rechter stapt

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

Hoi @Frans delgman . Welkom op het forum.

Wat is er precies gebeurd? Kun je vertellen hoe de schade is gekomen? Als de aannemer in opdracht van KPN bij jou bezig is geweest en hierbij is schade ontstaan kan ik dat bij de betrokken partijen kenbaar maken, namelijk. Ik wil graag meer weten. Het heeft geen zin om dingen dubbel te doen maar ik wil graag weten of ik hier nog iets in kan betekenen. 

Kun je tevens je profiel aanvullen? 


Dank je wel voor je reactie.

Op 4 dec heeft de aannemer van gelder in opdracht van kpn de glasvezel kabel naar ons huis geschoten,daarbij heeft de strayenmaket in zwaarcrotweer de sierstenen beschadigd door ze eerst met een grote schep eruit te meppen ,en later ze met een stalen kaphamer er weer in te rammen.

Heb heel veel apps naar de afdeling die hierover gaat gestuurd en mails en steeds werd de klacht doorgegeven,maar gebeurde er niets,heb een steen die ik als reserve had meegegeven niet terug gehad en vervolgens hebben ze ook nog een steen uit de bestrating meegenomen ,zit nu dus een gat.

Na heel veel op sociale media gezet te hebben en aangegeven dat men steeds vertelde dat er geen chef of leidingevende op die afdeling was ,wat ik nuet geloof,heeft uiteindelijk iemand ervoor gezorgd dat hier inmiddels ook alweer 5 dagen geleden een man van kpn, xxx,is geweest die alles heeft opgenomen en de aannemer erop zou aanspreken,naar dat gebeurt al vanaf 4 december.

Er is een keer iemand geweest die mijn steen had meegenomen en toen met volledig andere stenen aankwam,en beloofde het de volgende dag in orde  te maken,maar tien zijn we naar india gegaan en 23 dagen later was er nog niets gedaan,is toen een uitvoerder van van gelder geweest die het schande vond en het wel even zou oplossen,maar vervolgens dit weer bij een ander neer lag,dus geen actie.

Ik hoop dat meneer xxx nu wat kan bereiken,naar de aannemer doet gewoon niets .kpn kan hun blijkbaar niet verplichten hun schade te repareren,ik heb geen probleem met de stratenmaker ,die heeft in pokke weer gard gewerkt,maar zijn baas hoort het opbte lossen en vanaf 4 dec is toch wel ruim genoeg,de man van kpn kwam hier maandag dus vind ik dat de aannemer hier het woensdag had horen op te lossen en nu niet weer  3 maanden wachten,2e week maart wordt het huis geschilderd dus dan wil ik geen geslijp hebben

Ik zal mijn profiel even bijwerken.

Bedankt voor uw hulp

 

admin: naam verwijderd ivm privacy


Hoi @Frans delgman . Ik heb de naam van mijn collega even uit je bericht gehaald.

Ik heb hem aangeschreven en gevraagd wat de status is. Ik heb goede hoop dat het nu wel in een (positieve) stroomversnelling gaat komen maar dat is speculeren aangezien ik geen inhoudelijke kennis van het issue heb. Ik zal je op de hoogte houden. 


Mijn collega heeft er volle focus op en ik ga er van uit dat het snel, netjes wordt opgelost, @Frans delgman .


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Ik had inderdaad even niet meer gereageerd,want ik wachte nog op de afhandeling,die is gisteren afgehandeld

De aannemer had de stenen besteld en zijn afspraken nagekomen en gisteren zijn ze erin gemaakt.

Bedankt boor de hulp


Graag gedaan. Jammer dat het allemaal zo verschrikkelijk moeizaam moest gaan. Ik ben blij dat het nu is opgelost.

Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden.