Skip to main content
Beantwoord

Schade door schieten van glasvezelkabel

  • February 24, 2020
  • 3 reacties
  • 1745 keer bekeken

hester83s
Nieuwkomer

Enige tijd geleden is er glasvezelkabel geschoten. Op sommige plekken moest de bestrating eruit. Deze is er weer terug ingelegd, maar nu zakt de bestrating weg, en lijkt er een gat onder de bestrating te ontstaan. Wie kan ik hier voor benaderen voor reparatie? 

Beste antwoord door Ward_

Dit is aangelegd door KPN Netwerk NL maar dit forum is voor de provider KPN. Het zijn twee volledig aparte bedrijfsonderdelen.

Je mag je klachten over de bestrating op eigen terrein bij KPN Netwerk NL aangeven. Als het gaat over gemeentelijke grond (de stoep of weg) kan je dat beter bij de gemeente aangeven zodat zij contact opnemen met de KPN Netwerk NL aannemer met wie ze tijdens de aanleg ook contact hadden.

Hier staat hoe ze bereikbaar zijn:https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/contact/

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 24, 2020

Is dit op eigen terrein, of openbare weg? In dat laatste geval lijkt mij dat je de gemeente moet inschakelen.
En anders als het eigen terrein is lijkt mij dat je dit kan melden bij KPN.


Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • Antwoord
  • February 24, 2020

Dit is aangelegd door KPN Netwerk NL maar dit forum is voor de provider KPN. Het zijn twee volledig aparte bedrijfsonderdelen.

Je mag je klachten over de bestrating op eigen terrein bij KPN Netwerk NL aangeven. Als het gaat over gemeentelijke grond (de stoep of weg) kan je dat beter bij de gemeente aangeven zodat zij contact opnemen met de KPN Netwerk NL aannemer met wie ze tijdens de aanleg ook contact hadden.

Hier staat hoe ze bereikbaar zijn:https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/contact/

 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 24, 2020

Hallo @hester83s Welkom hier en goed dat je dit meldt. Daar moet uiteraard naar gekeken worden. Nu zie ik dat @Ward_ je precies heeft uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat. Heb je inmiddels al contact gehad met KPN Netwerk?