Skip to main content
Beantwoord

Seaters inloggen nav 24 Kitchen actie

• December 18, 2019
  • 7 reacties
  • 231 keer bekeken

De toegangscode gekopkpn werkt niet bij de 24kitchen dingen van de kpn kalender cadeaus. Hij geeft steeds ongeldige code aan, hoe kan dit ?

Beste antwoord door PeterG

gekopkpn gebruik je niet bij Seaters. Daar zitten een stap voor :wink: . Zie punt 1 t/m 3. Heb je die wel gedaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 18, 2019

gekopkpn gebruik je niet bij Seaters. Daar zitten een stap voor :wink: . Zie punt 1 t/m 3. Heb je die wel gedaan?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 19, 2019

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 19, 2019

Haha, dat had ik nou weer weggehaald omdat ik ervan uitga dat die link alleen via de '’kalender'’ bereikbaar is. En dus niet voor Jan en alleman. :expressionless:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 19, 2019

Haha, dat had ik nou weer weggehaald omdat ik ervan uitga dat die link alleen via de '’kalender'’ bereikbaar is. En dus niet voor Jan en alleman. :expressionless:

:sweat_smile:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2019

Wat mij betreft heeft Peter gelijk. 

Wat betreft de vraag van @Seaters  : Heb je de punt weggehaald aan het eind van de code. De punt hoort er niet bij. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 21, 2019

@Seaters 

Is het inloggen al gelukt? Zo mogelijk door de afsluitende punt weg te halen...

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 29, 2019

Seaters, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.