Skip to main content

Goedemiddag. Ik loop ook tegen precies hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen aan het Service ID?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Goedemiddag. Ik loop ook tegen precies hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen aan het Service ID?

 

Hallo @RoelBruin , dat kunnen de providers zelf achterhalen, daar moet je als klant niet achteraan hoeven.

 


Dag Jan,

Bedankt voor je reactie. Desbetreffende provider vermeld dat het alleen op te vragen is als klant en dat het echt nodig is voor de overstap. Hierboven lees ik dat mensen wel een Service ID hebben gekregen. Zou ik die ook mogen ontvangen?


Hallo @RoelBruin , als die nieuwe provider van jou dan zou moeilijk doet, zal de rest ook wel niet soepeltjes gaan en zou ik me nog 2x bedenken voordat ik met die provider in zee zou gaan.

Je kunt KPN eventueel bellen, 0800 0402 of chatten en hen vragen om de betreffende ID.

 


Hi RoelBruin, welkom op het forum. 

Dit soort verzoeken horen we vaker, meestal van dezelfde 3 providers. Bellen heeft in dit geval geen zin, jij krijgt dat ID namelijk niet als klant, dit is iets wat providers onderling moeten regelen. Het is mij ook een raadsel waarom ze jou hiervoor aan het werk zetten. Ik moet je helaas verzoeken om nogmaals bij je nieuwe provider aan te kloppen.