Dat de service ronduit slecht is van zowel KPN als KPN netwerk.
Betreft aanleg glasvezelkabel;
Eerst dat KPN netwerk zonder voorbericht ongevraagd de glasvezelkabel in mijn tuin aanlegd terwijl ik zelf niet thuis was.
Daarbij komt dat de glasvezelkabel rechts van de voordeur was gelegd terwijl de meterkast links achter de voordeur is.
Toen toch een afspraak om de aansluiting in de meterkast te plaatsen.
Paar keer een sms gekregen voor de afspraak in dit geval op 11-11-2024 tussen 08:00-11:00, komt de monteur om 12:30 aanlopen.
Zonder enig voorbericht dat hij later zou komen zei ik dat ik reeds KPN aan de lijn om een klacht in te dienen, na 4 1/2 uur wachten zei ik, ik heb nu geen tijd deze week daar ik ook andere dingen te doen hebt.
En de monteur zonder een uitleg waarom hij telaat was en zo weer wegging.
Tevens middels email naar support gestuurd betreffende situatie, nog geen antwoord terug.
Bij klantenservice kom je ook geen steek verder daarin...ze willen alleen dat je glasvezel neemt en de service ver te zoeken is.
1e keer op 24 sep gebeld betreffende de ongevraagde glasvezelkabel in mijn tuin waarbij de medewerker zegt je moet bij KPN netwerk zijn en klaar was zijn boodschap en stuurde daarna email waarin stond hoe je KPN netwerk te benaderen.
Dus hoezo service naar gaar klant, mailen gaat nagenoeg niet en telefonisch brengt ook soelaas..…
De kreet "Vragen? Wij zijn er voor je" slaat totaal nergens op!!
Heb je vragen dan zijn ze er niet !!!