Skip to main content

Service!!

 

Werkelijk nog nooit in mijn leven zo,n waardeloos bedrijf gezien....  Uren in de wacht  verhaal na verhaal wat gewoon niet klopt.  Wegvallende verbindingen   ja meneer even in de hoek gaan staan. Op het dak lijkt me beter. 1  TV  met  2 Stb boxen  ja dat is een kloon meneer etc   etc   Korttom  de grootste aanfluiting aller tijden!! Spijt als haren op mijn hoofd en NOOIT NEVER weer KPN!!!

1   setopbox  1 laptop 1 TV en 1 printer die ook niet op Wifi wil....

 

Toevallig een LG tv?
Betreffende ‘niet op wifi willen’ Kan het zijn dat de bovengenoemde apparaten wat ouder zijn en niet Wifi 6 ondersteunen, wat standaard op de Box 12 aanstaat?

 


Nee   1 jaar oud nog maar


Denk dat het verhaal wat @BJB12 zegt over de wegvallende WiFi klopt.

Hier had ik ook last van met de Box12. Je kunt proberen door bij de modem in te loggen en de WiFi van wifi6 naar wifi5 te zetten om te kijken of ze dan willen verbinden. Iemand hier kan vast snel vinden hoe je dat kan doen op de Box12.

Heb dit zelf ook gedaan maar had bij mij niet het gewenste resultaat, dus heb ik er een losse router tussen gezet en de Wifi op de Box12 uitgezet en toen was ik verlost van de Wifi problemen.


Heel erg bedankt voor de tip cq advies!


 


Dus door bijv. de 2,4GHz aan te passen van 802.11AC naar 802.11b+g+n.


Ga ik doen!

Blijft wel over dat mijn telefoon een eigen leven gaat leiden.......


Ga ik doen!

Blijft wel over dat mijn telefoon een eigen leven gaat leiden.......

Heb je de optie Bellen via Wifi zoals eerder aangegeven in dit topic al geprobeerd?

Zo ja...hielp dit?


PS! Met Ziggo werkte alles perfect  hoefde niks aan te passen.....gewoon goed en goede service

 


Nee  maakte helemaaal niks uit!


PS! Met Ziggo werkte alles perfect  hoefde niks aan te passen.....gewoon goed en goede service

 

Tja...hiervoor had ik een V10a en ook nooit problemen. Helaas gaf deze de geest en kreeg ik de Box12. Waar ik dus ook al e.e.a mee van doen heb gehad.


aha  nu komt de aap uit de mouw.....:wink: ​​​​​​


Ben al half jaar aan het klooien!!

 


Vandaag nieuwe SIm kaart gekregen

 

Eerlijk is eerlijk razendsnel   TOP!!


PS! Met Ziggo werkte alles perfect  hoefde niks aan te passen.....gewoon goed en goede service

 

ziggo en goede service laat me niet lachen !! zij doen anders ook totaal niks om klanten te helpen !!

het worrdt service kunnen ze daar niet vinden