Skip to main content
Vraag

service van KPN zeeeer slecht!!!!!!!

  • January 20, 2021
  • 40 reacties
  • 433 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

40 reacties

  • KPN Monteur
  • January 27, 2021

1   setopbox  1 laptop 1 TV en 1 printer die ook niet op Wifi wil....

 

Toevallig een LG tv?
Betreffende ‘niet op wifi willen’ Kan het zijn dat de bovengenoemde apparaten wat ouder zijn en niet Wifi 6 ondersteunen, wat standaard op de Box 12 aanstaat?

 


  • Auteur
  • January 27, 2021

Nee   1 jaar oud nog maar


Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • January 27, 2021

Denk dat het verhaal wat @BJB12 zegt over de wegvallende WiFi klopt.

Hier had ik ook last van met de Box12. Je kunt proberen door bij de modem in te loggen en de WiFi van wifi6 naar wifi5 te zetten om te kijken of ze dan willen verbinden. Iemand hier kan vast snel vinden hoe je dat kan doen op de Box12.

Heb dit zelf ook gedaan maar had bij mij niet het gewenste resultaat, dus heb ik er een losse router tussen gezet en de Wifi op de Box12 uitgezet en toen was ik verlost van de Wifi problemen.


  • Auteur
  • January 27, 2021

Heel erg bedankt voor de tip cq advies!


Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • January 27, 2021

 


Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • January 27, 2021

Dus door bijv. de 2,4GHz aan te passen van 802.11AC naar 802.11b+g+n.


  • Auteur
  • January 27, 2021

Ga ik doen!

Blijft wel over dat mijn telefoon een eigen leven gaat leiden.......


Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • January 27, 2021

Ga ik doen!

Blijft wel over dat mijn telefoon een eigen leven gaat leiden.......

Heb je de optie Bellen via Wifi zoals eerder aangegeven in dit topic al geprobeerd?

Zo ja...hielp dit?


  • Auteur
  • January 27, 2021

PS! Met Ziggo werkte alles perfect  hoefde niks aan te passen.....gewoon goed en goede service

 


  • Auteur
  • January 27, 2021

Nee  maakte helemaaal niks uit!


Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • January 27, 2021

PS! Met Ziggo werkte alles perfect  hoefde niks aan te passen.....gewoon goed en goede service

 

Tja...hiervoor had ik een V10a en ook nooit problemen. Helaas gaf deze de geest en kreeg ik de Box12. Waar ik dus ook al e.e.a mee van doen heb gehad.


  • Auteur
  • January 27, 2021

aha  nu komt de aap uit de mouw.....:wink: ​​​​​​


  • Auteur
  • January 27, 2021

Ben al half jaar aan het klooien!!

 


  • Auteur
  • January 28, 2021

Vandaag nieuwe SIm kaart gekregen

 

Eerlijk is eerlijk razendsnel   TOP!!


  • Helper
  • January 28, 2021

PS! Met Ziggo werkte alles perfect  hoefde niks aan te passen.....gewoon goed en goede service

 

ziggo en goede service laat me niet lachen !! zij doen anders ook totaal niks om klanten te helpen !!

het worrdt service kunnen ze daar niet vinden