Skip to main content
  • Mijn services lampje brand ook rood. Heb alles al geprobeerd
  •  

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Zeelberg. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Mijn advies is om het modem een reset te geven. Houd er wel rekening mee dat dan alle instellingen weer naar de fabrieksinstellingen gaan. Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw gegevens achter in je profiel. Dan kunnen wij het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt ingevuld?


Hoi @Zeelberg. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Mijn advies is om het modem een reset te geven. Houd er wel rekening mee dat dan alle instellingen weer naar de fabrieksinstellingen gaan. Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw gegevens achter in je profiel. Dan kunnen wij het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt ingevuld?

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Zeelberg. Ben je inmiddels geholpen hiermee? Mocht je nog wel ergens hulp bij nodig hebben, reageer alsnog. 


  • Hij geeft foutcode 842 aan. Maar we kunnen niet vinden wat er mis mee is. Nieuwe experia box aangesloten. V10

Dat is niet de bedoeling. Foutcode 842 betekend dat de  tv-ontvanger geen verbinding kan maken met de Experiabox. Kan je wel gebruik maken van internet? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?


Reageer