Skip to main content

Mijn service en internet lampjes op mijn modem branden rood. WiFi en andere lampje staan op groen. Krijg geen verbinding met internet thuis. Digibox doet het ook niet. Heb het al gereset een paar keer en stekkers gecontroleerd . Wat kan ik er aan doen? Want geen tv en internet is vervelend! Kan ook qua internet en tv thuis niet inloggen helaas.

 

 

Hallo @Marjo 863 Een rood lampje is niet de bedoeling en daar moeten we even naar kijken. Hoe heb je gereset? Heb je dat op deze manier gedaan? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Sorry voor late reactie. Denk dat het een storing is geweest. Op internet gaven ze geen storing aan, maar volgende dag deed alles het weer en brandde alle lichtjes weer op groen. Bedankt in ieder geval voor de reacties terug!


Reageer