Het service lampje van mijn Experia V10 brandt oranje. Herstel en Reset levert niets op. L1 lampje brandt, L2 lampje niet.
Dag
Â
Â
tweede venster:
Â
HalloÂ
Een oranje lampje betekent een verstoring van een van de internetdiensten, internet, vaste telefoon of tv.
Welke dienst werkt er bij jou niet (goed)?
Zie ook onderstaande link:
Alleen de herstelknop even ingedrukt houden is in de regel voldoende.
Anders even bellen met de telefonische klantenservice als je geen werkende diensten hebt, dan 24/7 bereikbaar. Je kunt zelf een belafspraak maken.
Vaste telefonie heb ik paar maanden geleden opgezegd, televisie geen probleem, internet valt wel eens kortstondig weg.
Een oranje service lampje kan inderdaad duiden op verbindingsproblemen, zoals
Na doorlopen stappenplan brandt het oranje servicelampje nog steeds. De link naar belafspraak maken werkt niet.
Jammer dat het stappenplan niet voor verbetering zorgt. Je kunt nu dan het beste telefonisch contact opnemen. Ik heb de link net zelf geprobeerd, en die werkt gewoon. Je moet alleen wel even naar beneden scrollen. Onderaan zie je de mogelijkheid om een belafspraak te maken.
Het kan ook nog een foutje in de software van de v10 zijn.
Hieronder een opgelost probleem in de nieuwste versie die KPN aan het uitrollen is.Â
- Het service lampje van de V10 kon onterecht oranje gaan branden terwijl er niets aan de hand was, dit is gecorrigeerd.
Zie product updates:
Aan jouw screenshots te zien heb jij nog de oudere software.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.