Skip to main content
Antwoord

Serviceplus: wat houdt dat in bij het bellen naar het servicenummer van KPN?

• October 23, 2025
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds 2 weken Service plus bij mijn abonnement gekregen, wat houd dit in :voorrang krijgen als men belt naar het service nummer , ik toets in : 0800 0402. Vervolgens wachttijd 12 minuten want het is druk , wat houd dan het service voordeel dan in ?? Graag een duidelijke uitleg.

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Goede vraag, ​@Bluppy! De voorrang bij het bellen die je krijgt vanuit Service Plus werkt als je via de MijnKPN app een belafspraak maakt. Dit doe je via de Hulp-sectie. Doorloop die voor het onderwerp waar je een vraag over of probleem mee hebt. En als je er met de digitale ondersteuning niet uitkomt, kun je een belafspraak plannen (voor een later moment, maar ook per direct), waarbij je dus voorrang krijgt.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 26, 2025

Goede vraag, ​@Bluppy! De voorrang bij het bellen die je krijgt vanuit Service Plus werkt als je via de MijnKPN app een belafspraak maakt. Dit doe je via de Hulp-sectie. Doorloop die voor het onderwerp waar je een vraag over of probleem mee hebt. En als je er met de digitale ondersteuning niet uitkomt, kun je een belafspraak plannen (voor een later moment, maar ook per direct), waarbij je dus voorrang krijgt.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • October 29, 2025

ik dacht dat het systeem de 06 herkende en als die bij de service plus hoorde dat die een andere snellere optie meegaf met het gesprek

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 3, 2025

Nee, het gaat echt specifiek via de app. En daarnaast krijg je vanuit de Service Plus ook 50% korting op accessoires in de KPN Winkels (uitgezonderd Apple Originals).