Skip to main content

Ook ik heb problemen met de servicetool nieuwe apparatuur. D.m.v. de test is er uit gekomen dat ik een nieuwe Experiabox zou krijgen. De servicetool nieuwe apparatuur blijft (na herhaaldelijk proberen) telkens hangen. Via 0800-0402 getracht een oplossing te vinden. Kunnen mij niet helpen. Ja meneer, probeer de test maar weer opnieuw???????

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom @geke 

Welk modem heb je eigenlijk?


De sticker vermeld: ZXV10


Bel nog een keer. Zeg tegen de computer; ik wil een medewerker spreken.  Tegen de medewerker zeg je dat je modem helemaal geel is geworden, warm wordt en piept. Donderdag heb  je dan een nieuwe. 


Hallo @geke Je mag uiteraard bellen, zoals Joep aanraadt. Maar ik kan je ook helpen, als je je gegevens doorgeeft. Vul in dat geval je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ik heb(uiteindelijk) contact gehad met een medewerker van klantenservice. Ik krijg (als het goed is) morgen een nieuwe experiabox. Hopelijk zijn mijn problemen dan opgelost?

Zoniet, dan keer ik weer hier op het forum terug.

 

En Joep1965: internetten kan, met een goede wifi-verbinding, ook prima. Je kunt per slot van rekening niet overal een kabel naar toe trekken.

 

 


Helder, @geke Dan ga ik graag vanuit dat alles goed komt. Laat je het weten als je nog ergens tegenaan loopt? 


Goedemiddag. Ik heb nu een nieuwe Experiabox gekregen de V10a. Aansluiten e.d. ging prima. Het zou allemaal beter moeten zijn met het Wifi-signaal. Ik heb de test weer een aantal keren uitgevoerd. Het wifi-signaal is iets verbeterd maar nog niet heel veel. De bovenverdiepingen hebben altijd nog een slecht wifi-signaal. Nogmaals de test uitgevoerd. De uitslag hiervan was: het kanaal op de experiabox werd gewijzigd.  Wederom getest. Nog steeds niet goed. Uit de test kwam nu als oplossing dat ik kon kiezen voor: 2 x KPN Superwifi punten, draadloos voor € 199,00 met voor mij als prijs € 149,00. of 2 x experia Wifi, dmv kabels met elkaar verbonden voor de prijs van € 98,00 voor mij nu € 0,00 euro.

Als ik echter de bestelling wil plaatsen d.m.v. de knop “Plaats je bestelling” blijft ook deze servicetool weer hangen en kom ik niet verder. Dit is allemaal wel heel erg klantonvriendelijk KPN. Ik word er een beetje moedeloos van.


 


Hoi @geke 
Probeer eens een andere browser, dat kan vaak helpen.


Hoi huistijger,

Heb ik gedaan, maar helaas geen ander resultaat. Spijtig.


Jammer geke, dan even wachten tot @Bart_ of een andere moderator het weer overneemt en je verder kan helpen.


Maar ik kan je ook helpen, als je je gegevens doorgeeft. Vul in dat geval je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi Bart. Ik heb mijn gegevens aangevuld.


Hallo @geke Dank voor het invullen. Je stuurde me ook een privébericht, waarin je ongeveer hetzelfde schreef als in de bovenstaande berichten. Het is uiteraard gek dat je de bestelling niet verder door kon voeren. Een andere browser is dan meestal de oplossing, zoals Huistijger al aangeeft. Maar dat is dus ook niet de oplossing? Welke van de twee opties probeerde je te kiezen? 



Ik zou gekozen hebben voor de 2x Experia Wifi (Via internetkabel verbonden).


Ha @geke Ik heb dat zojuist alsnog voor je in orde gemaakt. De details lees je in het privébericht dat ik je stuurde! 


Hallo Bart,

 

Ontzettend bedankt.


Reageer