Skip to main content
Beantwoord

Servicetool nieuwe apparatuur blijft hangen

  • February 18, 2020
  • 17 reacties
  • 371 keer bekeken

Ook ik heb problemen met de servicetool nieuwe apparatuur. D.m.v. de test is er uit gekomen dat ik een nieuwe Experiabox zou krijgen. De servicetool nieuwe apparatuur blijft (na herhaaldelijk proberen) telkens hangen. Via 0800-0402 getracht een oplossing te vinden. Kunnen mij niet helpen. Ja meneer, probeer de test maar weer opnieuw???????

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Bart_

Ha @geke Ik heb dat zojuist alsnog voor je in orde gemaakt. De details lees je in het privébericht dat ik je stuurde! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 18, 2020

Welkom @geke 

Welk modem heb je eigenlijk?


  • Auteur
  • Topper
  • February 18, 2020

De sticker vermeld: ZXV10


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 18, 2020

Bel nog een keer. Zeg tegen de computer; ik wil een medewerker spreken.  Tegen de medewerker zeg je dat je modem helemaal geel is geworden, warm wordt en piept. Donderdag heb  je dan een nieuwe. 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 18, 2020

Hallo @geke Je mag uiteraard bellen, zoals Joep aanraadt. Maar ik kan je ook helpen, als je je gegevens doorgeeft. Vul in dat geval je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


  • Auteur
  • Topper
  • February 18, 2020

Ik heb(uiteindelijk) contact gehad met een medewerker van klantenservice. Ik krijg (als het goed is) morgen een nieuwe experiabox. Hopelijk zijn mijn problemen dan opgelost?

Zoniet, dan keer ik weer hier op het forum terug.

 

En Joep1965: internetten kan, met een goede wifi-verbinding, ook prima. Je kunt per slot van rekening niet overal een kabel naar toe trekken.

 

 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 20, 2020

Helder, @geke Dan ga ik graag vanuit dat alles goed komt. Laat je het weten als je nog ergens tegenaan loopt? 


  • Auteur
  • Topper
  • February 21, 2020

Goedemiddag. Ik heb nu een nieuwe Experiabox gekregen de V10a. Aansluiten e.d. ging prima. Het zou allemaal beter moeten zijn met het Wifi-signaal. Ik heb de test weer een aantal keren uitgevoerd. Het wifi-signaal is iets verbeterd maar nog niet heel veel. De bovenverdiepingen hebben altijd nog een slecht wifi-signaal. Nogmaals de test uitgevoerd. De uitslag hiervan was: het kanaal op de experiabox werd gewijzigd.  Wederom getest. Nog steeds niet goed. Uit de test kwam nu als oplossing dat ik kon kiezen voor: 2 x KPN Superwifi punten, draadloos voor € 199,00 met voor mij als prijs € 149,00. of 2 x experia Wifi, dmv kabels met elkaar verbonden voor de prijs van € 98,00 voor mij nu € 0,00 euro.

Als ik echter de bestelling wil plaatsen d.m.v. de knop “Plaats je bestelling” blijft ook deze servicetool weer hangen en kom ik niet verder. Dit is allemaal wel heel erg klantonvriendelijk KPN. Ik word er een beetje moedeloos van.


  • Auteur
  • Topper
  • February 21, 2020

 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 21, 2020

Hoi @geke 
Probeer eens een andere browser, dat kan vaak helpen.


  • Auteur
  • Topper
  • February 21, 2020

Hoi huistijger,

Heb ik gedaan, maar helaas geen ander resultaat. Spijtig.


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 21, 2020

Jammer geke, dan even wachten tot @Bart_ of een andere moderator het weer overneemt en je verder kan helpen.


  • Auteur
  • Topper
  • February 22, 2020

Maar ik kan je ook helpen, als je je gegevens doorgeeft. Vul in dat geval je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi Bart. Ik heb mijn gegevens aangevuld.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 24, 2020

Hallo @geke Dank voor het invullen. Je stuurde me ook een privébericht, waarin je ongeveer hetzelfde schreef als in de bovenstaande berichten. Het is uiteraard gek dat je de bestelling niet verder door kon voeren. Een andere browser is dan meestal de oplossing, zoals Huistijger al aangeeft. Maar dat is dus ook niet de oplossing? Welke van de twee opties probeerde je te kiezen? 


  • Auteur
  • Topper
  • February 24, 2020


  • Auteur
  • Topper
  • February 24, 2020

Ik zou gekozen hebben voor de 2x Experia Wifi (Via internetkabel verbonden).


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Ha @geke Ik heb dat zojuist alsnog voor je in orde gemaakt. De details lees je in het privébericht dat ik je stuurde! 


  • Auteur
  • Topper
  • February 25, 2020

Hallo Bart,

 

Ontzettend bedankt.