Skip to main content
Antwoord

Sinds 14 dagen last van packet loss bij het gamen

• February 7, 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Goedeavond, sinds twee weken heb ik last van package lost tijdens het gamen. Hiervoor nooit last van gehad. Dit is heel erg storend. Ook de Sonos speakers vallen sinds kort regelmatig weg. Ik weet niet wat er veranderd is maar zou zeggen terug draaien die handel. Sinds ik over ben naar kpn volop issues zodra contact afgelopen stap ik maar weer over 😡

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Jan van KPN

Goed om te lezen dat je via een bekabelde verbinding aan get gamen bent ​@Arjan 1968 , dat is ook wat ik altijd aan zou raden!

Benieuwd of het resetten van het glasvezelkastje dit probleem oplost, heb in ieder geval goede hoop. Houd je ons op de hoogte?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 10, 2025

Goedenavond ​@Arjan 1968 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Mocht je gebruik maken van een glasvezelverbinding dan zou ik je sowieso adviseren om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten lang stroomloos te maken. Baat het niet dan schaadt het niet.

Waar ik verder benieuwd naar ben; hoe ben je verbonden met het modem? Is dit via de wifi of game je met een bekabelde verbinding?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Hoi Jan,

Als eerste bedankt voor je reactie. Ik heb hier glasvezel het stroom heb ik er nog niet vanaf gehad ga ik zeker proberen. Het modem heb ik wel al gereset gamen is bekabeld. Er zijn hier een aantal weken geleden werkzaamheden geweest vanuit kpn en sinds dien onder vind ik game problemen.

Beste klant, op 22 januari 2025 tussen 0.00 en 7.00 uur verbeteren we het netwerk in je buurt. Hierdoor kan je misschien niet internetten, tv-kijken en/of bellen. Sorry hiervoor. Kijk op kpn.com/onderhoud voor verwachte onderhoudstijden. Groet, KPN

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Goed om te lezen dat je via een bekabelde verbinding aan get gamen bent ​@Arjan 1968 , dat is ook wat ik altijd aan zou raden!

Benieuwd of het resetten van het glasvezelkastje dit probleem oplost, heb in ieder geval goede hoop. Houd je ons op de hoogte?