Skip to main content
Vraag

Sinds 18:00 geen glasvezelverbinding meer in Meppel

• May 28, 2025
  • 10 reacties
  • 85 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds ongeveer 1800 hebben we hier geen glasvezel verbinding meer. Hier is dan in Meppel.

inmiddels een keer of 5 het kastje herstart incl. modem maar dat biedt allemaal geen oplossing. 

zijn er storingen  of andere glasvezel problemen bekend in de regio Meppel? En wat kan ik nog doen om het op te lossen. Ben voor mijn werk afhankelijk van een werkende en snelle internet verbinding (de reden voor glasvezel).

de 4g/5g lijkt op dit moment ook niet heel stabiel en daarbij vliegen de mb’s er doorheen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 28, 2025

Wat zegt deze site over eventuele storingen? 

Leen59
Wijsgeer
  • May 28, 2025

Branden alle lampjes op het glasvezelkastje en het modem groen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 28, 2025

@Joep1965 die zegt al sinds 18u dat er geen storingen zijn. 

@Leen59 nee omdat ik geen glasvezel verbinding meer krijg. Dus ook geen services op het modem. Er lijkt wel iets anders sinds 5 minuten want ik heb nu een knipperend lampje op het glasvezel kastje.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 28, 2025

Een knippert lampje betekend dat er een verbinding naar uw kastje gaat, maar dit mogelijk de verkeerde verbinding is of er om een andere reden nog geen verbinding mee kan worden gemaakt.

Als de storing ook op kpn.com/storingen te zien is zoals u het zegt gaat het vast goed komen en is kpn al bezig met een oplossing.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 28, 2025

Dan is bellen met de klantenservice 0800-0402 een optie. Spreek in: ik heb een storing! 24/7 beschikbaar voor storingen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

De hele nacht een knipperend lampje (ga ik vanuit heb niet de hele nacht naast het glasvezel kastje gezeten) en vanmorgen nog steeds.

blijkbaar toch iets mis hier met de aansluiting, dat wordt dan toch een storing melden 😞.

er is wel iets anders ik heb nu allemaal knipperende lampjes. Gisteren alleen het connection lampje nu alles…

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 29, 2025

Beste ​@M. Deinum , voor storingen en niet-werkende diensten is KPN 24/7 bereikbaar, dus je had gisteren al meteen kunnen bellen 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

Had gekund maar een knipperend lampje is meestal weer opgelost na een klein uur. 

die helpdesk heb ik net gebeld en na 20 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken. En zijn ze niet meer te bereiken. Dus dat 24/7 moet met een korreltje zout genomen worden.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 29, 2025

Dat is dan een medewerker geweest die een verkeerd knopje heeft ingedrukt. De klantenservice is daadwerkelijk 24/7 bereikbaar voor volledige dienstonderbrekingen. Ik zou opnieuw bellen hoe vervelend dat ook is.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@M. Deinum . Welkom.  Heb je ondertussen al contact gehad met de helpdesk hierover?