nu al 48 uur geen iternet/wifi/tv en telefoon ???
En wat zegt dat bandje? Is de storing bekend?
Hallo
Check eerst even of de storing bij KPN bekend is:
https://www.kpn.com/service/storingen.htm
Zo niet?, bel dan 0800-0402. Spreek in “storing” en blijf aan de lijn. Voor storingen is dit nummer 24 uur per dag bereikbaar.
Storing is bekend maar er wordt niets aan gedaan ??
Niet elke storing is meteen verholpen. Zeker niet tijdens de pinksterdagen. Op die website kun je je aanmelden voor updates.
Dan vieren ze bij de KPN al vanaf vrijdagochtend 09.13 uur al Pinksteren zeker ???
Dan vieren ze bij de KPN al vanaf vrijdagochtend 09.13 uur al Pinksteren zeker ???
Ja. Daar komt het wel zo ongeveer op neer. Als er echt iets kapot is wat gerepareerd moet worden, dan gebeurt daar op vrijdag helemaal niks meer aan.
Ja. Daar komt het wel zo ongeveer op neer. Als er echt iets kapot is wat gerepareerd moet worden, dan gebeurt daar op vrijdag helemaal niks meer aan.
Hoi
Afgelopen vrijdag (17 mei 2024) was een normale werkdag, dus ook voor de monteurs van KPN en Netwerkbeheerder KPN, alleen is de storing bij TS
Het zal dus dinsdag 21 mei 2024 (na de Pinksterdagen) opgepakt gaan worden (zoals mede forumlid
Dus TS
Heeft
ben nu via hotspot me ding aan doen ! maar om de twee uur sms sturen omdat gb op is ? kpn dacht goeie service ook vanwege de hoofd provider van nederland maar nu laat je ons wel in de steek ! niet verwacht van jullie
dat kan toch niet als de grootste
Translator
Pinkster weekend is voorbij ! Dus neem ik aan dat we nu eindelijk worden geholpen ??
Translator
Als we bellen krijgen we al 4 dagen te horen er is een storing !
maar hoe en de wat verder niet ???
Pinkster weekend is voorbij ! Dus neem ik aan dat we nu eindelijk worden geholpen ??
Voor niet-werkende diensten is KPN 24/7 bereikbaar
Translator
24/7 bereikbaar met een bandje pffff
Waarom worden wij nog steeds niet geholpen ?? het is nu 10 dagen geleden en nog steeds geen internet/tv en telefoon ….
Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover
Hallo
Admin: meeverplaatst
Waarom heeft er na 8 dagen in dit topic nog steeds geen KPN medewerker gereageerd?
we zitten inmiddels op dag 10 en nog niets gedaan ????
Heeft u uw forumprofiel al ingevuld?
https://forum.kpn.com/settings/profile
Nick83 ja wat heb ik gedaan
Hi
Ik heb je gegevens erbij gepakt, er was inderdaad een storing in jouw buurt, die tot gistermiddag heeft geduurd. Excuus voor alle ongemak! Deze storing staat sinds gistermiddag op opgelost. Klopt het dat jouw verbinding het sinds dien weer doet?
Bij mij wel maar bij de buuren ligt het er weer uit na 1.5 dag !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.