Skip to main content

Sinds 2 uur viel het internet volledig weg, tv werkt ook niet. Geen ipadres van modem, en blijft dus maar hangen op adres ophalen. En 2x was hij even verbonden stond er maar wel zonder internet verbinding gaf het aan.

De wifi manager hebben we helaas niets aan, die geeft alleen maar aan dat er geen storingen bekend zijn🤐.

We hebben alles gereset , maar vanaf deze kant kunnen we echt niets meer doen.

 

Ik dacht ik bel kpn even.. oh nee is zondag dan is niemand bereikbaar dus dit is enige weg denk ik al verwacht ik niet dat het voor morgen word opgelost.

Wel erg vervelend dit, los van dat we al een maand of 2 merken dat onze wifi/vast internet veel trager is geworden(hebben 1gb glas) is dit nog nooit voorgekomen, net nu we een dag samen vrij zijn om f1 te kijken😅

 

 

Voor storingen is kpn 24/7 bereikbaar.  0800-0402 gratis nummer. 


Top, ik bel ze 🙂


Helaas ze kunnen niets doen dus nieuwe apparatuur word opgestuurd.. ik dacht dan zorgen ze wel dat we op 1 of andere manier toch via 4g oid kunnen internetten of dat er iets anders word geregeld, helaas niet.

Maar ach wellicht verwachten we ook te veel. Joep bedankt voor je hulp op het forum

 


Er is natuurlijk niet zo veel te regelen op kort termijn.  Heb je een kpn abonnement voor je mobiele telefoon?


Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen @Ralfiej85 ?

 


Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen @Ralfiej85 ?

 

De experiabox v10a


Er is natuurlijk niet zo veel te regelen op kort termijn.  Heb je een kpn abonnement voor je mobiele telefoon?

Zit bij een kpn "dochter "


Das jammer.  Daar kunnen ze geen weekbundel op zetten.