Skip to main content
Antwoord

Sinds 2 weken geen internetverbinding meer

• July 18, 2025
  • 10 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb al meer dan 2 weken geen internetverbinding. Is er dan helemaal niemand die mij kan helpen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Annette1967 heb je wel contact opgenomen met KPN via 0800 0402, X of Facebook 2 weken geleden en daar nog geen reactie op gehad?

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Beste ​@Annette1967 heb je wel contact opgenomen met KPN via 0800 0402, X of Facebook 2 weken geleden en daar nog geen reactie op gehad?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Annette1967 

Zoals mede community lid ​@JanD al schreef kun je het beste nu even bellen met de storingsdienst van KPN via 0800-0402.

Spreek nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken na de tweede vraag storing.

De medewerker die je te spreken krijgt, zal dan een lijnmeting gaan verrichten tussen de wijkcentrale en je woonadres, om te achterhalen waar het momenteel fout gaat.
Hierop zou dan een monteur aangestuurd kunnen worden.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 18, 2025

Er is al drie keer een monteur langs geweest. Heb een noodpakket. WBA ticket staat al 10 dagen open. Er schijnt een probleem te zijn met een poortwissel. Er is blijkbaar niemand die dit kan oplossen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Annette1967 

In elk geval fijn dat je bent voorzien van een noodpakket, en daarmee voor nu even gered bent.
Daarnaast zitten we momenteel midden in de vakantieperiode, waardoor ook KPN monteurs van hun verdiende vakantie mogen genieten, uiteraard niet allemaal tegelijk.
Hierdoor zijn er dus minder monteurs beschikbaar dan gebruikelijk, plus dat er ook bij KPN personeelstekorten zoals goede monteurs.
Maar het probleem/verstoring met de poortwissel is in elk geval bekend bij KPN, en zal ook zeker zo snel mogelijk verholpen gaan worden, al duurt het in de zomervakantie iets langer dan gebruikelijk.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 22, 2025

Goedemorgen ​@Annette1967, dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Als er een ticket is aangemaakt, betekent dit dat de juiste oplospartij hiermee bezig en uiteraard hoop ik dat dit snel wordt opgelost 🙏🏻 Fijn om te lezen dat je nu in ieder geval een noodpakket hebt ontvangen. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben. laat het ons dan ook vooral weten!

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 22, 2025

Het is alleen jammer dat de noodpakketten het ook niet doen. Vanmiddag komt er voor de vierde keer een monteur langs!

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 22, 2025

Ook de vierde monteur heeft het probleem niet opgelost. Ik ben inmiddels een week verder. Hoe lang gaat dit nog duren?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 23, 2025

Goedemorgen ​@Annette1967 en bedankt voor je terugkoppeling!

Enorm balen dat ook deze monteur het probleem niet heeft kunnen verhelpen. Wat heeft de monteur verder precies aangegeven? Voor mij is het eigenlijk onmogelijk om aan te geven hoe lang dit nog gaat duren omdat ik niet weet wat er precies aan de hand is en wat er moet gebeuren. Verder gaf je gister ook nog aan dat de noodpakketten het niet doen, is dit inmiddels wel verholpen? Mocht je daar nog steeds problemen mee ervaren dan kun je daarvoor het best even een belafspraak inplannen met onze Helpdesk

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 23, 2025

Het ei is gelegd. Probleem is inmiddels verholpen. Ben wel benieuwd wat nu het probleem is geweest.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 23, 2025

Het ei is gelegd. Probleem is inmiddels verholpen. Ben wel benieuwd wat nu het probleem is geweest.

Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen en fijn dat je dat hier ook nog even hebt willen delen ​@Annette1967 :)