Skip to main content

Ik zit sinds 25 juli zonder internet. De glasvezelkabel gebroken. Mijn verhaal is een soap geworden. Ik heb werkelijk alle verhalen die je kunt verzinnen aangehoord. Tekeningen die niet kloppen, graven op verkeerde plaatsen, iedere keer andere mensen binnen, buiten, dingen door blazen enz. enz. Gisteren weer andere mensen maar ook die vertrokken weer. Ik heb dus ook al maanden een noodpakket. Volgens KPN is de zaak geëscaleerd en zou KPN Netwerk het echt gaan oplossen. Het is gewoon een lachertje. Betaal natuurlijk wel voor een abonnement, maar ja, heb er niets aan.

 

Hi @Dutchglobetrotter, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Ik zie dat de zaak geëscaleerd is intern en het bij KPN Netwerk ligt. Dit duidt inderdaad op een kabelprobleem. 

Heb je inmiddels iets gehoord? 


KPN netwerk is al vele keren geweest. Afgelopen vrijdag nog, en de vrijdag daarvoor en alle weken daarvoor. Toen ik maanden geleden zei dat ik nooit meer internet krijg werd er lacherig gedaan, maar het begint er toch verrekt veel op te lijken. Afgelopen maandag werd ik gebeld door KPN, maar ja, wat heb ik daaraan? Ik vind het onbegrijpelijk dat een groot bedrijf als KPN mijn relatief kleine probleem niet opgelost krijgt. Wat heeft dit inmiddels al niet gekost? Waarom niet gelijk de boel opengegooid? Want dat moet gebeuren en dat roep ik al maanden, niet alleen bij de gezamenlijke aansluiting, die op zich al moeilijk te vinden is blijkbaar.

Vr.gr. Wilma


Ik kan me helemaal bij je aansluiten, het mag nooit zo lang duren. Mag ik ook even meekijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hallo,

Ik heb de relevante info ingevuld.

Vr.gr. Wilma BreijerÂ