Skip to main content
Vraag

Sinds 3 dagen geen diensten

  • January 21, 2021
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

Ook ik vindt het erg raar dat je geen klacht kunt indienen. Door fout van kpn heb ik 3 dagen geen internet, televisie, en telefoon. En dat in corona tijd

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 21, 2021

Wil je een klacht indienen of gewoon een oplossing?


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Jeetje, @J11, balen dat je al drie dagen zonder diensten zit! Ik kan me voorstellen dat dit niet wenselijk is, helemaal niet in deze tijd. Ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 24, 2021

Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik nog graag van je.Â