Skip to main content

Ik zou eigenlijk 4 januari aangesloten worden op het glasvezel bij KPN.

De monteur kwam netjes op de afgesproken datum en tijdstip, echter bleek dat de poort in de centrale defect was. Hij heeft daarom een poortwissel in gang gezet, die door softwareproblemen niet lukte. Daarop heeft de monteur dit weggelegd bij de IT-afdeling, maar niet meer vernomen en wij zijn inmiddels 11 dagen verder.  Is dit gewoon dat dit zoveel problemen oplevert? 

Ha @Nick Bruisten, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! 11 dagen is wel lang. Heb jij hiervoor (opnieuw?) contact gehad met de klantenservice via 0800-0402? Mijn collega's kunnen dan meekijken met het ticket en een update aanvragen. Zo nee, kan je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag. 


@Marcia van KPN Bedankt voor je reactie. Ik had gisteren inderdaad gebeld met de klantenservice, maar die gaven aan dat het bij de aannemer lag en ze hier geen invloed op konden uitoefenen.

Inmiddels heb ik middels sms contact gehad met de aanlegmonteur van destijds en die heeft de poortwissel alsnog in gang kunnen zetten. Mijn dossier is hier gelukkig mee opgelost. Bedankt voor het reageren.  MVG Nick Bruisten


@Marcia van KPN Helaas te vroeg gejuicht. De glasvezel heeft wel verbinding, maar ik heb geen internet, Diverse stappen doorlopen met een monteur op afstand, maar biedt geen soelaas. 

Ik moest blijkbaar vragen om een repro en de patchopdracht stond schijnbaar nog niet afgemeld. Daar had hij geen inzage over. Kun je mij alsnog verder helpen? 


Ha @Nick Bruisten ik zie inmiddels in de de melding staan dat als je nu nog geen verbinding hebt, dat dat de 25e gaat komen!