Skip to main content
Vraag

Sinds 5 maart geen internet en tv, KPN heeft het nog niet op kunnen lossen

• March 23, 2026
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Wij zitten sinds 5 maart, met 6 dagen tussendoor, zonder tv en internet. 

Zoekgeraakte tickets, een verkeerde monteur gestuurd, verschillende klachten ingediend en het enige dat  de medewerkers van KPN kan doen is nieuwe tickets aanmaken en scrips opdreunen.  

Kostte mij uren. 3 keer een ochtend thuis wachten tot er weer een monteur komt. Vanmorgen weer zitten wachten en weer een verkeerde monteur gestuurd door KPN.  De enige toezegging die ik krijg is dat er weer een ticket is aangemaakt en dat ik masr weet moet schachten. Als vergoeding een schamele €2,80 per dag en als 'goedmakertje' de redt van de maand ook mijn abonnementgeld terug. Maar dat goedmakertje wordt rekening dag dat ik weer zonder aansluiting zit, kleiner.

KPN is op dit moment een drama.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 23, 2026

Dat is ontzettend vervelend. 

Heb je mobiele abonnementen bij kpn?

Dan kun je een noodbundel van 100 GB krijgen. Apparaten kun je verbinden met de Hotspot van je telefoon. 

Tv kan dan in ieder geval via telefoon, tablet danwel laptop (tv.kpn.com).

Sterkte

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Bart 62, dan snap ik goed dat je er even helemaal klaar mee bent. Wat een vervelende stand van zaken zeg. Ik hoop oprecht dat de technische dienst dan snel het lek boven heeft. Ik sluit me aan bij ​@PeterG zijn tips als alternatief in de tussentijd:

Dat is ontzettend vervelend. 

Heb je mobiele abonnementen bij kpn?

Dan kun je een noodbundel van 100 GB krijgen. Apparaten kun je verbinden met de Hotspot van je telefoon. 

Tv kan dan in ieder geval via telefoon, tablet danwel laptop (tv.kpn.com).

Sterkte