Skip to main content
Vraag

Sinds aanleg glasvezel haperen wifi en tv-signaal

• October 18, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Hallo,

Mijn Wifi en tv-sginaal zijn sterk verslechterd sinds overstap van koper naar glasvezel. Ik heb een experia box  V10, twee superWifi. Zowel Wifi en tv haperen continu. Download snelheid vastgesteld op 200Mb. He tlight dus nie taan de snelheid.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 20, 2025

Goedemiddag ​@Petervanderh en bedankt voor jouw bericht :)

Dat is uiteraard niet de bedoeling wanneer je overstapt op glasvezel dus goed dat je daar via deze weg melding van maakt. Je geeft aan dat zowel het signaal voor de tv als voor de wifi is verslechterd; hoe uit zich dat precies? Hapert de wifi bijvoorbeeld (een snelheid van 200 Mbit/s is voor wifi vandaag de dag echt uitstekend)? En hoe uiten de problemen zich tijdens het tv kijken, kun je dat nader toelichten? En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Voor directe ondersteuning bij deze problemen kun je trouwens ook een belafspraak inplannen met onze Helpdesk, zij hebben ook meteen je gegevens en kunnen meteen de nodige zaken doormeten. Mocht je nog geen contact hebben gehad met onze Helpdesk over dit probleem, zou ik dat in eerste instantie wel aanraden! Wat ik je sowieso wel alvast kan adviseren, is om eens aan de slag te gaan met de KPN Wifi manager. Dit is een handige tool waarmee je snel en eenvoudig de wifi kunt verbeteren, laat je ons weten wat daar uit is gekomen?