Skip to main content

2.5 maand geleden de experia box gekregen aangezien mijn oude box te oud was en wifi noet optimaal meer was. 

Op aanraden ook de wifi boosters aangeschaft en sindsdien alleen maar ellende!

Keer op keer storingen, geen internet,  geen wifi en geen tv.

Al 2x een nieuwe box ontvangen maar het heeft mij doen besluiten om op zoek te gaan naar een andere leverancier.

Nu wil ik de wifi boosters weer inleveren en mijn geld er voor terug hebben, was 100 euro en het heeft niet gewerkt.

Hoe gaat KPN mij hierin tegemoetkomen?

Niet denk ik. U heeft ze gekocht. Na 2 weken kunt u ze niet meer retour sturen.

Hoe zijn de tv ontvangers aangesloten? Met een kabel rechtstreeks op de KPN Box? 

Als u de versterkers niet gebruikt, en gewoon het WiFi van de KPN Box gebruikt, net als vroeger, hoe is het dan?


Niet denk ik. U heeft ze gekocht. Na 2 weken kunt u ze niet meer retour sturen.

Hoe zijn de tv ontvangers aangesloten? Met een kabel rechtstreeks op de KPN Box? 

Als u de versterkers niet gebruikt, en gewoon het WiFi van de KPN Box gebruikt, net als vroeger, hoe is het dan?

Hi @Hunter04, welkom op ons forum. 

Rot om te lezen dat je verbinding het ondanks de wifi versterkers en vervangen apparatuur niet goed doet. Ik zie dat Nick al toegesneld is, wat hij aangeeft klopt: Je hebt na aanschaf van apparatuur zoals SuperWifi 14 dagen bedenktijd waar binnen je van de aankoop af kan zien. Terugsturen kan helaas niet meer als het langer geleden is. We denken hier op het forum natuurlijk graag met je mee over welke opties er wel zijn, en hoe je verbinding te herstellen is. Hier lees je alles over de installatie en gebruik van SuperWifi. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op Nick zijn vragen, laat je het weten? Alle informatie is welkom, zo maak je het makkelijker om je hiermee te helpen. 


Bedankt voor jullie reacties. Het gaat niet alleen om de boosters maar vooral om de experia box. Sinds ik die heb gekregen is het alleen maar storing.  Dat ik 14 dagen de tijd heb gekregen, kan je wellicht ook terugzien in mijn klanten profiel dat ik 2x een nieuwe experia heb ontvangen en 1x zelfs een digitenne ipv een experia. Ik heb er zelf alles aan gedaan om het wel functioneel te maken alleen KPN heeft verzuimd.

1 booster zit zelfs nog in de doos nooit gebruikt. Kan ik deze boosters ook gebruiken bij andere providers? 

Ik hoef geen oplossing meer om de wifi beter te krijgen, over 2 weken heb ik een andere provider.

 

 

 


Ja, u kunt ze ook bij een andere provider gebruiken. Alleen ontvangen ze misschien geen updates meer. Maar dat weet ik niet.


En vandaag wederom geen internet. Echt fijn om thuis te werken en tegen je baas zeggen, helaas ik kan niet werken want internet ligt er weer uit. 

Hoe geloofwaardig is dat naar je baas toe als je dat gemiddeld 1 a 2x in de week moet zeggen? 

Ben KPN zo zat! 


En vandaag wederom geen internet. Echt fijn om thuis te werken en tegen je baas zeggen, helaas ik kan niet werken want internet ligt er weer uit. 

Hoe geloofwaardig is dat naar je baas toe als je dat gemiddeld 1 a 2x in de week moet zeggen? 

Ben KPN zo zat! 

Dan gaat u gewoon naar uw werk. Aangezien uw collega's allemaal wel gewoon thuis kunnen werken zal het daar erg rustig zijn en kunt u daar gewoon corona-proof werken.

Werkt bekabeld internet ook niet?

En voordat u begint met "mijn laptop heeft geen netwerpoort", dan heb ik een link voor u:

https://www.alternate.nl/TP-Link/USB-3-0-naar-gigabit-ethernet-netwerk-adapter-UE300-netwerkadapter/html/product/1212943


Je bent de leukste thuis begrijp ik? 

Het gaat er om dat het een bagger netwerk is.

En ik zal mijn redenen hebben dat ik thuis werk, denk je ook niet?  

 


En ik zal mijn redenen hebben dat ik thuis werk, denk je ook niet?  

Die heeft iedereen.


@Hunter04 Er staan geen gegevens in je forumprofiel, vandaar dat ik niet kan zien wat er eerder gebeurd of besproken is. We helpen je met alle plezier via het forum, echter kan er afhankelijk van de drukte een paar dagen tussen zitten voordat je een nieuwe reactie ontvangt. In sommige situaties is het daarom handiger om te bellen of chatten met onze klantenservice. Via die weg heb je direct contact en helpen mijn collega's je meteen verder.

Als je wilt dat ik voor je naar de verbinding kijk, is dat ook geen probleem. Ik begrijp dat je verbinding geregeld wegvalt. Welke Experia Box heb je, en wat gebeurt er op dat moment met de lampjes? Hoe vaak gebeurt het? Vul in dat geval ook je forumprofiel zo volledig mogelijk in, dan kan ik je gegevens erbij pakken.