Skip to main content
Antwoord

Sinds de upgrade van de modem geen Wifi-signaal meer op de slaapkamer

• November 2, 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

sinds upgrade modem 27-10 geen wifi signaal slaapkamer

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@lennaert33. Welkom op de KPN Community! Je verwacht dat je weinig last hebt van een update of dat het op zijn minst je Wifi-situatie verbeterd. Bij jou ligt dat helaas anders begrijp ik. Dan moeten we daar iets aan doen. 

Zou je eerst de vragen van ​@bnh kunnen beantwoorden? Dat geeft wat meer inzicht in wat de situatie precies is bij jou thuis. Kun je in het geval van versterkers ook aangeven of je de witte of zwarte SuperWifi punten hebt? En welke kleur lampjes branden hierop?

Kan je eens vertellen wat voor modem, welke update en hoe je setup eruit zien ?
Zoals SuperWiFi, bekabelt aangesloten of enkel een modem ?
Is de WiFi elders wel goed in het huis ?

Om je toch een eerste advies te geven, raad ik je aan om de Experia Box eens te resetten en je eventuele SuperWifi-punten opnieuw op te starten. Dat wil vaak al helpen om de boel weer op gang te brengen. 

Ik ben benieuwd naar je reactie!

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 2, 2025

Welkom ​@lennaert33!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 3, 2025

Hoi ​@lennaert33. Welkom op de KPN Community! Je verwacht dat je weinig last hebt van een update of dat het op zijn minst je Wifi-situatie verbeterd. Bij jou ligt dat helaas anders begrijp ik. Dan moeten we daar iets aan doen. 

Zou je eerst de vragen van ​@bnh kunnen beantwoorden? Dat geeft wat meer inzicht in wat de situatie precies is bij jou thuis. Kun je in het geval van versterkers ook aangeven of je de witte of zwarte SuperWifi punten hebt? En welke kleur lampjes branden hierop?

Om je toch een eerste advies te geven, raad ik je aan om de Experia Box eens te resetten en je eventuele SuperWifi-punten opnieuw op te starten. Dat wil vaak al helpen om de boel weer op gang te brengen. 

Ik ben benieuwd naar je reactie!