Skip to main content
Vraag

Sinds de V10 software update heb ik problemen met wifi, met 5 witte wifi versterkers

• December 4, 2025
  • 0 reacties
  • 9 keer bekeken

Goedemorgen. Afgelopen maandagnacht heeft mijn experiabox V10 een update gehad. Daarna de volgende dag geen wifi meer. Contact gehad met telefonische klantenservice en advies was modem resetten met paperklip. Harde reset dit gedaan in de wetenschap dat ik mijn hele smart huis alle apparaten opnieuw moest gaan verbinden met nieuwe wifinetwerk. Fijn zo’n enorme klus halve dag mee bezig geweest. Alles eraf gehaald en alle wifi punten (heb 5 witte wifiversterkers) schoon geïnstalleerd volgens kpn instructie. Niet verbonden aan modem allemaal gereset en 1 voor 1 na paars lampje uur aan modem gehangen.  4 van de 5 versterkers doen het weer. Een van de vijf krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat. 

Modem heeft nu software v10c250815 en mijn versterkers sw1c251402

Systeem zou moeten werken maar op onze Apple devices valt wifi voortdurend weg. Soms wel wifi soms niet. Zitten nu maar te werken op 5G

Baal hier echt enorm van. Jarenlang super stabiel internet gehad en nu opeens problemen door update vanuit kpn. 

medewerker kpn geeft aan dat witte wifi versterkers niet meer vergoed worden. Dat als deze vervangen moeten worden wij dit moeten betalen. KPN fix dit a.u.b.  ik betaal jullie en jullie leveren een update die zorgt voor wifi problemen. Terwijl ik hiervoor een super stabiel werkend wifi netwerk had met echt nooit problemen.  

hoe gaan we dit oplossen?Â