Skip to main content

Beste

we een stroomstoring gehad, en daardoor hebben we nu geen internet/tv meer. Het blijkt dat dit komt doordat het glasvezel kastje een verkeerde batch is geweest en er daardoor uit klapt.  Gisteravond is mij verteld dat er donderdagochtend een monteur komt, ik bel net omdat ik de afspraak niet zie staan bij mijnkpn. De medewerker vertelde net dat er een ticktet is aangemaakt, en kan het 3 dagen duren voordat afdeling spoed en herstel contact met me opneemt.

Ik wil hier echter niet op wachten, Ik heb al vrij genomen voor donderdag de monteur afspraak, hoe nu verder

 

Hoi, wat vervelend dat de NT stuk gegaan is.

Gelukkig is de monteur al ingepland.

Als je je gegevens in je profiel hier invult kan een moderator e.e.a. voor je nazien. En evt. bevestigen. Dat kan tot 24 uur duren. En donderdag is al morgen, hè.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Maar een beller is sneller

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 (← met mobiel hier klikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Ik denk dat mijn verhaal niet duidelijk is, maar de monteur is buiten mijn weten om afgezegd. En nu is spoed en herstel ingeschakeld. En dat kan 3 werkdagen duren voordat ze contact opnemen 


Enige wat nu kan voor helderheid en zekerheid is bellen. 


En het wordt erger en erger, slechte service van kpn. We hebben zelf door onze eigen electricien een nieuw glasvezel kastje er op laten zetten. Super fijn zou je denken! Maar na het bellen met kpn wordt dit toch onmogelijk gemaakt, want we moeten nu de nieuwe codes doorgeven en dat gaat niet omdat er een service ticket open staat van spoed en herstel en die bellen binnen 3 werkdagen. Het is een kwestie van nummers invoeren en alles werkt weer... Maar nee. Kpn kiest voor de moeilijke weg. Zo jammer, je gaat bijna nadenken om over te stappen. Ik weet wat me te doen staat, en dat is een klachtenformulier invullen 


En het wordt erger en erger, slechte service van kpn. We hebben zelf door onze eigen electricien een nieuw glasvezel kastje er op laten zetten. Super fijn zou je denken! Maar na het bellen met kpn wordt dit toch onmogelijk gemaakt, want we moeten nu de nieuwe codes doorgeven en dat gaat niet omdat er een service ticket open staat van spoed en herstel en die bellen binnen 3 werkdagen. Het is een kwestie van nummers invoeren en alles werkt weer... Maar nee. Kpn kiest voor de moeilijke weg. Zo jammer, je gaat bijna nadenken om over te stappen. Ik weet wat me te doen staat, en dat is een klachtenformulier invullen 

een reactie op dat formulier gaat ook een paar dagen duren

beste is denk ik kpn netwerk bellen zodra dat kan

 


Ondertussen hebben we al 4x gebeld in 24 uur, en we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer krijgen we te horen. We kunnen niks want er staat een ticket open van het spoed en herstel team. Ik was bereid om een monteur tegen betaling te laten komen, maar zelfs die kon niet worden ingepland. @Kpn 


Ondertussen hebben we al 4x gebeld in 24 uur, en we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer krijgen we te horen. We kunnen niks want er staat een ticket open van het spoed en herstel team. Ik was bereid om een monteur tegen betaling te laten komen, maar zelfs die kon niet worden ingepland. @Kpn 

@Ik_Combineer wat is er te doen in deze casus ?


Ondertussen hebben we al 4x gebeld in 24 uur, en we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer krijgen we te horen. We kunnen niks want er staat een ticket open van het spoed en herstel team. Ik was bereid om een monteur tegen betaling te laten komen, maar zelfs die kon niet worden ingepland. @Kpn 

@Ik_Combineer wat is er te doen in deze casus ?

0800-0402 en een monteur inplannen. Maar dat kan niet want er staat een ticket in voor S&H en dat kan niet zomaar geannuleerd worden. S&H zal een monteur of een glasvezelkastje opsturen.

 

Verder zeer bijzonder dat een elektricien een ONT op voorraad heeft. Vraag me oprecht af wat voor modem dit dan betreft.

Volgens mij kan een moderator geen goede klantverificatie doen via dit forum anders zou ik de nieuwe ONT kunnen activeren. 


Het is hetzelfde kastje van de glasvezel als dat we hadden. Er staat ook nergens dat hij deze op voorraad had 🙂 alleen dat hij heem ophangen 


@Spoed en herstel  zouden jullie hier snel naar kunnen kijken? We zitten nu al 2 dagen in onzekerheid, en hebben er zelf al alles aan gedaan. Het is nu een kwestie van een nieuwe ont activeren 


Goedemiddag @inge123456  en welkom hier op ons forum!

Een ontzettend zure en vervelende situatie natuurlijk, ik kan er ook niet iets anders van maken 😞 Ik begrijp dat jouw casus bij spoed & herstel ligt. Helaas heb ik geen mogelijkheden om zoiets voor je te versnellen en ik hoop natuurlijk dat je zo snel mogelijk iets hoort en dat de verbinding zo snel mogelijk weer actief is. Ik begrijp ook dat dit niet het 'antwoord' is waar je op zit te wachten maar met alle goede wil van de wereld kan ik hier helaas niks anders van maken, het spijt me. 


Ik vind het ook een vervelende situatie, vooral omdat niemand kan vertellen hoe lang dit gaat duren. Vanaf dinsdag geen internet en tv meer.. wanneer we bellen is het antwoord, we weten niet hoe lang t gaat duren het ticket staat open. 


Hoi @inge123456, ik zie dat er morgen een monteur langs gaat komen; ik neem aan dat je hiervan op de hoogte bent?


Zeker! Die heb ik zelf in moeten plannen. Wel bijzonder na een week geen internet is de conclusie van spoed en herstel dat er een monteur moet komen... Dit hadden we zelf ook al bedacht vorige week 


Zeker! Die heb ik zelf in moeten plannen. Wel bijzonder na een week geen internet is de conclusie van spoed en herstel dat er een monteur moet komen... Dit hadden we zelf ook al bedacht vorige week 

Hopelijk kan de monteur de storing morgen dan alsnog voor je verhelpen @inge123456, ik hoop het uiteraard van harte! Laat je ons weten hoe het is afgelopen?


Ik en de kinderen 🙂 hopen het ook!


Ondertussen een week verder. Net is er een aardige monteur rene geweest. Die heeft een nieuw kastje opgehangen, blijkt het probleem bij de netwerkkast in de wijk te zitten ... Dus we moeten nog langer afwachten.. je zou toch denken dat het na een weekje wel voorrang gaat krijgen


Dat is een flinke tegenvaller @inge123456 voor jou en je gezin, heel erg zuur. Nu zie ik dat je een mobiel nummer hebt van KPN, zou het een klein beetje helpen als ik hier wat gratis data op zet? Dan kun je je toestel eventueel ook gebruiken als hotspot. Mocht je hier gebruik van willen maken, laat me dit dan weten zodat ik dat voor je kan regelen!


Oh dat zou top zijn! 


Goed bezig @Jan van KPN


Oh dat zou top zijn! 

Bij deze geregeld @inge123456 , ik heb net een databundel van 100 GB op het 06 nummer gezet die in je profiel staat :) 


Super bedankt! Wel jammer dat ik vandaag niks meer heb gehoord van @Spoed en herstel  ik zou gebeld worden vandaag... 


Zo te zien is het forum-account van @Spoed en herstel gewoon van normale (niet-actieve) KPN gebruiker. Ik heb geen idee of je die hier bewust met een @ noemt (mentioning) met de hoop dat vanaf dat account gereageerd werd?


Oh Das jammer idd


Vandaag dag 9 zonder internet en tv. Net maar weer gebeld aangezien ik gisteren contact zou krijgen met team kpn netwerk. Helaas is dit weer niet gebeurd. De dame aan de telefoon moest net weer een ticket aanmaken?! Want ze kon niet zien ofdat een ander team het heeft opgepikt. Blijkbaar kunnen ze ook geen spoed en herstel bellen, wat ik erg bijzonder vind. Ook is niet duidelijk wanneer ze nu contact met me op gaan nemen. Ik ben nu al 2x een dagdeel thuis gebleven, voor niks. Heb een klacht ingediend maar ook daar geen reactie op.. Het duurt nu echt te lang. Is er dan echt helemaal niemand die iets voor ons kan dien