Skip to main content

Hoe kan het dat sinds vorige week constant de internet verbinding storing is en dan weer opgelost om vlak na elkaar weer terug in storing van. Speelt sinds 3 oktober

@Mark N  Voor een snelle reactie kun je bellen naar de klanten service 0800-0402 en dan aangeven dat je storing hebt


Hi @Mark N, ik denk graag mee. 

Ik zie dat er een ticket is aangemaakt voor de technische dienst, heb je daar al contact meer gehad en is daar een oplossing uit gekomen? 


Monteur is geweest die zei dat het probleem bij kpn lag.


Dat is fijn om te lezen, maar is het nu ook opgelost? 


Tot nu toe wel


Monteur is geweest die zei dat het probleem bij kpn lag.

Dat is fijn om te lezen, maar is het nu ook opgelost? 

Tot nu toe wel

Top! Fijn om te lezen. 


En wederom weer storing met wegvallend internet. Router en glasvezel kastje lampjes branden normaal maar weer geen internet


Wat bizar dit, gaat dit alleen om WiFi? Werkt je tv dan nog wel? 

Mag ik ook weten of je andere apparatuur hebt in je thuisnetwerk? Zoals routers of switches. 


Alleen wifi en bekabeld internet. Tv werkt. Zit een nieuwe wifi versterker tussen van kpn. Het werkt nu weer maar zo nu en dan is het weer weg.


Alleen wifi en bekabeld internet. Tv werkt. Zit een nieuwe wifi versterker tussen van kpn. Het werkt nu weer maar zo nu en dan is het weer weg.

Als de tv wel blijft werken zoek ik het toch in je netwerk. Zou ik alsnog mogen weten of je andere apparaten hebt aangesloten? Switches/routers. 


Alleen de wifi versterker die net paar maanden oud is.


Mag ik je toestemming om een netwerkanalyse te doen vanaf hier? Dan zie ik welke apparaten zijn aangesloten, verder zie ik niets. 


Ja hoor. Het is weer weggevallen


Dat zou zomaar door mij kunnen komen omdat ik aan het kijken was waar het aan lag. 

Ik zie in je netwerk toch 2 switches en een draadloze adapter. Zou je die los kunnen koppelen en daarna kijken of het weer gebeurt? 

Mag ik overigens ook weten wat voor switches dat zijn? Merk en modelnummer/naam? 


Heb het vermoeden dat het aan de kabel ligt. Ik ga eens kijken if ik hier nieuwe voor kan regelen. Want heb eraan gezet en het werkt nu.


Heb het vermoeden dat het aan de kabel ligt. Ik ga eens kijken if ik hier nieuwe voor kan regelen. Want heb eraan gezet en het werkt nu.

Hou me op de hoogte.Â