Skip to main content
Vraag

Sinds gisteren geen internet

• August 22, 2026
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Sinds 08.05 uur op 21 augustus geen verbinding dus geen tv internet. Elke 12 uur verandert voorziene oplostijd met +12 uur. Er is geen monteur te zien in het storingsgebied.

KS alleen algemene one liners. 

Info voorziening beneden het laagst mogelijke nivo.

Ik dien mijn contract uit en daarna, goodbye KPN.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 22, 2026

Een storing is altijd vervelend. Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig. Er wordt dus aan gewerkt. Dat gaat soms anders dan wij denken. Stel dat er een kabelbreuk is dan moet er een graafploeg naar toe en een lasploeg, soms moet er een vergunning bij de gemeente worden aangevraagd. Het is vakantietijd dus zijn er minder mensen beschikbaar. Het is dus afwachten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 23, 2026

Dank voor uw info. We zijn een dag verder, nog steeds hetzelfde  Geen monteur gezien in de omgeving, aanpassen vd oplostijd met 12 uur (ongetwijfeld een tool zonder menselijke tussenkomst), GEEN ENKELE STATUS UPDATE VAN DE KPN DAT HET OM ENIGE REDEN LANGER DUURT. Wan- scherts vertoning. Ik ben er echt klaar mee.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • August 25, 2026

Hi ​@Hanspolt3, goed dat je dit hier aangeeft en fijn dat Joep ook meedenkt. 

Ik heb even meegekeken op basis van je ingevulde gegevens. Ik zie dat je modem weer verbinding heeft sinds gisteren. Dit hoeft niet te betekenen dat je netwerk ook weer goed werkt, maar het is een goede indicatie. 

Mag ik een bevestiging van je dat het weer goed werkt? Of juist niet? Of basis hiervan kan ik dit verder nakijken. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 25, 2026

Ja het werkt. En ongetwijfeld weet je dit. Na 83 uur,  meerdere ongelooflijke ervaringen bij de KS, geen enkele tussentijdse update, wel bakken databundels voor de mobiele tlf. Tussentijds ook nog meegekregen dat de 'klant' level 1,2,3 berekeningen ook negatief worden aangepast. 

Kortom, een fantastische tijd gehad.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • August 25, 2026

Ik baal ontzettend van de ervaring en vooral dat de informatievoorziening niet op orde was. 

Tussentijds ook nog meegekregen dat de 'klant' level 1,2,3 berekeningen ook negatief worden aangepast. 

Dit herken ik niet, wat bedoel je hiermee?
Laat het me vooral in de toekomst hier weten mocht ik nog iets voor je kunnen doen.