Skip to main content

Ik heb een jaar of 9 een KPN/Telfort internet abonnement gehad. Eind dit jaar ben ik met een mooie aanbieding overgestapt naar Ziggo. Maar toen dat kastje binnenkwam bleek mijn aansluiting verouderd en moest er een monteur komen, hoop gedoe, dus ik heb hem geretourneerd en KPN opgebeld dat ik mn abonnement toch wil houden. Ik belde binnen 24 uur na omschakelen dus zou dan mn oude propositie terug moeten krijgen. Maar dit kon niet meer omdat ze geen Telfort abonnementen meer hadden. Mijn abonnement werd 5 euro duurder (leuk ook na 9 jaar klant zijn, maar goed fout van mezelf dus ok). Ook moest ik een nieuw modem (een 12, terwijl ik 10 nog thuis had staan en deze het gewoon goed deed). Sinds ik de 12 heb, heb ik alleen maar ellende. De wifi valt meerdere keren per dag weg en dan moet ik het resetten. Inmiddels wel 3 x per dag. Ook heb ik een gastnetwerk moeten aanmaken (tip gevonden op dit forum) omdat ie na een update van KPN niet meer met mn tv wil verbinden op de reguliere wifi. 
 

Zaterdag gebeld of ik mijn modem kan omruilen naar een andere. Aangezien ik alles al heb gecheckt, gereset etc. Ik zou maandagochtend teruggebeld worden door een technische medewerker, maar surprise surprise, niets meer vernomen.

Zijn deze problemen herkenbaar? Iemand een idee? In mn vorige contract had ik nooit problemen en overal goed bereik in huis. 

 

Welkom op de community @Valerie076, met geen enkel modem hoor je natuurlijk een wegvallende verbinding te hebben. Is het alleen de Wifi die wegvalt, of vallen bekabeld aangesloten apparaten ook weg? Als het het laatste is, is er meer aan de hand. Dan kan je ons het beste bellen op 0800-0402 om de verbinding zo snel mogelijk na te laten kijken. Dan is sneller dan via deze weg.

Als het alleen de Wifi verbinding is kan je de tips die we in de Kennisbank noemen proberen: 

 


Reageer