Skip to main content
Vraag

Sinds ik mijn domein heb verhuisd is de site niet meer bereikbaar, krijg een DNS foutmelding

• 11 februari 2025
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Hi,

Ik ben website eigenaar en heb mijn domein naam verhuisd naar een andere host. Sinds de verhuizing kan ik niet meer op de website komen. Het lijkt alleen problemen te geven op het kpn netwerk. Andere netwerken hebben er geen last van en kunnen de website gewoon bereiken.

Ik krijg de volgende melding(en)

ERR_NAME_NOT_RESOLVED

dns_probe_finished_nxdomain

Deze pagina is niet bereikbaar

Kan het IP-adres van de server van www.melodypleasure.com niet vinden.

Probeer het volgende:

• Verbinding controleren
  • De instellingen voor de proxy firewall en DNS controleren

ERR_NAME_NOT_RESOLVED

Ik heb alles al geprobeerd, dns flush en alle andere stappen via https://kinsta.com/nl/kennisbank/dns_probe_finished_nxdomain/

Gelukkig kan ik nog werken via een VPN maar niet iedereen surft over een VPN en wij lopen dus inkomsten mis! Graag zsm hulp gevraagd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2665 reacties
  • 13 februari 2025

Hoi ​@Cheffie1986. Heb je het ondertussen kunnen oplossen? Als ik op mijn thuisverbinding (KPN) naar je website ga, dan kan ik het gewoon bereiken. Ik gebruik verder geen VPN op mijn apparaten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 februari 2025
Arjan van KPN schreef:

Hoi ​@Cheffie1986. Heb je het ondertussen kunnen oplossen? Als ik op mijn thuisverbinding (KPN) naar je website ga, dan kan ik het gewoon bereiken. Ik gebruik verder geen VPN op mijn apparaten. 

Hi.…

Ik had kpn gebeld en na 100.000 keer zeggen dat KPN de dns verbinding niet op orde had de moeite opgegeven..

Daarna werd ik gebeld met het feit dat ik een nieuwe modem zou krijgen en wederom verteld dat het niet aan de modem lag.

Gisteren ineens weer access en lijkt alles in orde.

Opgelost dus

• 504 reacties
  • 13 februari 2025

​@Cheffie1986 , heel mooi dat het toch opgelost is. Wel nog een vraagje. Ik zie dat je inkomsten zou mislopen. Is het dan niet beter om naar KPN zakelijk te gaan? Krijg je daar geen snellere/betere service?

• 6929 reacties
  • 13 februari 2025

​@Edu2020 die website draait niet bij KPN. Maar klanten van KPN konden de website niet bezoeken.

Een website hosten kan bij KPN niet eens. Bij particuliere abonnementen sowieso niet. En bij zakelijke abonnementen alleen als je een supergrote onderneming hebt denk ik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 februari 2025

Edu2020 schreef:

​@Cheffie1986 , heel mooi dat het toch opgelost is. Wel nog een vraagje. Ik zie dat je inkomsten zou mislopen. Is het dan niet beter om naar KPN zakelijk te gaan? Krijg je daar geen snellere/betere service?

Maakt qua snelheid niet veel uit... normaal altijd erg tevreden over kpn en het algehele netwerk.

Laten we hopen dat het eenmalig is

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2665 reacties
  • 14 februari 2025

Vreemd dat het een tijdje niet bereikbaar was, maar ik ben blij dat alles nu weer goed lijkt. Hopelijk blijft het vanaf nu voor iedereen gewoon goed werken!

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic