Skip to main content

Beste KPN,

Sinds de installatie van de glasvezelverbinding in mijn woning en het verplaatsen van de router naar de begane grond, ervaren wij op de tweede en derde verdieping regelmatig verbindingsproblemen.  De internetverbinding valt vaak weg, wat de dagelijkse activiteiten behoorlijk belemmert.

Zou u kunnen toelichten hoe dit probleem veroorzaakt wordt en welke oplossingen er mogelijk zijn om een stabiele verbinding door het hele huis te garanderen?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ed

Heeft u extra WiFi punten? Kunt u die boven bekabeld aansluiten?

Beste Nick83,

Nee. Ik weet het niet 🙂 Hopelijk KPN stuur een extra WIFI versterker .

Beste Nick83,

Nee. Ik weet het niet 🙂 Hopelijk KPN stuur een extra WIFI versterker .

Nee. Dat doet KPN niet. Die zult u zelf aan moeten schaffen.

Het is opmerkelijk dat ik al bijna veertig jaar klant bent bij dezelfde provider, in dit geval KPN. Dat duidt op een zekere mate van tevredenheid of misschien een gevoel van vertrouwdheid met de diensten van KPN. Toch is het begrijpelijk dat ik overweegt om van provider te veranderen. Na zoveel jaren kunnen er diverse redenen zijn om een overstap te overwegen: misschien biedt een andere provider aantrekkelijkere tarieven, betere klantenservice, of nieuwere technologieën.

Bij andere providers moet u ook betalen voor WiFi versterkers.

Hallo @Vast telefoon geen geluid draai de wifimanager eens op de begane grond, 1e en eventueel 2e etage en kijk naar het advies wat daar uit komt @Vast telefoon geen geluid :

en 

In je profiel staat dat je een Experia V8 heeft, die is verouderd en heeft KPN een omruilprogramma voor, zodat je een nieuwer type krijgt.

Zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/internet/modemcheck

Succes

CC @Nick83 

Bedankt Jan, ik ga proberen.

Bedankt Jan, ik ga proberen.

Laat s.v.p. de (goede) afloop even weten @Vast telefoon geen geluid 

Reageer