Skip to main content

HI,

ik ervaar ook het wegvallen van internet maar dan sinds maandagochtend.

heb alles al gerest maar helpt niet.

 

is er een storing bekend in postcode gebied 8232KG?

 

ik heb glasvezel en v10 modem

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dankjewel, ik heb het gestuurd naar Used Products Lelystad, ik verwacht dat het morgen wordt bezorgd. Je krijgt daar nog een bericht over. Neem wel je oude mee in een doos en je ID-bewijs. 

Ik heb voor nu ook 100 GB voor alle mobiele nummers op jullie adres toegevoegd. 

Laat je hier even weten of de nieuwe modem helpt? 

Dank je wel voor service. Ik hoop dat het gaat helpen.

 

en mocht t nu nog niet werken dan zou ik willen vragen om glasvezelkastje te laten vervangen. Ok?

Laten we eerst kijken of de nieuwe modem helpt. Heb je het binnen en gelukt om het te vervangen? 


Hi Alex

ik heb zelf een nieuw modem gekocht de FritzBox, dus mij oprechte excuses dat ik niet even gewacht heb.

 

in ieder geval bedankt voor je hulp en service


Hi Alex

ik heb zelf een nieuw modem gekocht de FritzBox, dus mij oprechte excuses dat ik niet even gewacht heb.

 

in ieder geval bedankt voor je hulp en service

Geen excuses nodig, en graag gedaan. Werkt het met de FritzBox nu goed? 


voor nu geen probleem maar laat i keven een weekje afwachten


Goedemorgen,

 

Ik was gisteren dus tv aan het kijken en ja hoor. Beeld bevriest soms gewoon. 

Ik kan dat alleen verhelpen door naar ander kanaal te gaan en weer terug te gaan. 

 

Ik neem aan dat dit een bekend probleem is. Dat is overigens wel heel erg irritant.

 

Verder was t geen internet uitval of zo want daar heb ik een appje voor draaien die dat registreert en die gaf niets aan. 

 

Ik heb overigens sinds vrijdag de Fritz!Box die het volgens mij prima doet.


@Robert.Middel De verbinding is dan in ieder geval goed. Mag ik van je weten welke ontvanger je precies hebt? En hoe deze is aangesloten op de modem? Draadloos, of met draadloze adapters? Of rechtsreeks met een kabel?


@Robert.Middel De verbinding is dan in ieder geval goed. Mag ik van je weten welke ontvanger je precies hebt? En hoe deze is aangesloten op de modem? Draadloos, of met draadloze adapters? Of rechtsreeks met een kabel?

 

Fritz!Box 7590AX

DIW ontvanger en is bedraad aangesloten achter TP-Link TL-SG108S. 

 

 


EN een andere vraag…..kan een switch die geen igmp ondersteunt ervoor zorgen voor geen internetverbinding? Lijkt mij niet echt logisch maar vraag t toch even.


EN een andere vraag…..kan een switch die geen igmp ondersteunt ervoor zorgen voor geen internetverbinding? Lijkt mij niet echt logisch maar vraag t toch even.

Dit kan wanneer je een ontvanger en een ander apparaat op de switch hebt aangesloten. Zou je het willen testen zonder de switch ertussen? Dan kunnen we dat in ieder geval uitsluiten. 


Dat kan nu biet sorry

Ik heb de switches vervangen door netgear die igmp ondersteunt


Dat kan nu biet sorry

Ik heb de switches vervangen door netgear die igmp ondersteunt

En werkt het nu naar behoren? 


Lijkt wel te werken nu voir 3 dagen zonder internet uitval


is nu al 3 dagen zonder internet uitval 


dus het vervangen door d ejuiste switches (NETGEAR!) geen TP-LINK!!! blijkt vermoedelijk te werken.


@Robert.Middel, fijn om te lezen dat het vervangen van de switches voor de Netgear die IGMP ondersteunt heeft gewerkt.


Reageer