Skip to main content

Hier afgelopen weekend onderhoud geweest in de nacht. Helaas is de WiFi zo slecht dat vanuit huis werken niet mogelijk is. 
hoe kan dit opgelost worden? Op zeer korte termijn. Want dit accepteert mijn werkgever niet. En ik ook niet voor het maandbedrag van bijna €80,-

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Dan zal je bekabeld moeten werken. Welke snelheid heb je als je met een bekabelde pc of laptop meet?


@Joep1965 ik ga geen kabel los in mijn huis leggen. Terwijl de WiFi eerst uitstekend werkte! Daarnaast, dan dien ik extra materiaal aan te schaffen, want op laptops zit tegenwoordig geen vaste kabel ingang meer!

Kpn is hier aan zet en geen losse kabels door het huis om over te vallen. 


Tsja dan wordt het lastig.  Er is geen één provider die garantie geeft op Wi-Fi gewoon omdat Wi-Fi gevoelig is voor omgevingsfactoren.  Het is een illusie om te denken dat je anno 2021 met alleen een modem goed Wi-Fi in huis kunt hebben. Er is zoveel Wi-Fi in de lucht en dat wordt alleen maar meer. Veel huishoudens hebben voor een vermogen aan apparatuur in wat Wi-Fi nodig heeft.  Telefoons, laptops,  deurbellen  lampen en weet ik veel wat nog meer. Maar de apparatuur die het allemaal aan moet sturen mag niks kosten en enige moeite doen om het goed te krijgen is te veel. Als je ergens een extra stopcontact wil bel je ook niet je energieleverancier toch?


Hallo @Sidonia Welkom op het forum en goed om te lezen dat Joep je topic al gevonden heeft. Natuurlijk wil je goede wifi, maar omdat het zo gevoelig is voor omgevingsfactoren is altijd optimaal wifi niet altijd te garanderen. Maar er is veel wat je zelf kunt doen om het signaal zo optimaal mogelijk te krijgen. In dit topic over wifi lees je veel handige tips. Je vindt er ook onze wifi manager: een handige online tool die je helpt om het signaal zo goed mogelijk te krijgen. 


Daar waar ik ik rond de 80 Mb internet snelheid uitkwam. Moet ik het sinds het onderhoud doen met 19 Mb snelheid. 
daar is geen online gesprek mee te voeren. Dan blijft alles continu hangen. 
het is bagger!