Skip to main content
Antwoord

Sinds overstap naar glasvezel wegvallend internet en slecht televisiesignaal

• January 11, 2025
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik ben afgelopen donderdag door jullie mo true aangesloten op het glasvezelnetwerk. En eigenlijk ben ik het nu al zat. Vanaf die dag heb ik gewoon geen normaal netwerk en kan ik ook niet normaal tv kijken. Pffffffff word er een beetje moe van nu. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart sinds de aansluiting op het glasvezelnetwerk. Ik snap dat dit ontzettend frustrerend voor je is.

Wij hebben een uitgebreide kennisbank met allerlei artikelen om je netwerk zo stabiel en snel mogelijk te krijgen. Heb je daar al gekeken?  Mag ik tevens vragen wat voor TV ontvanger je gebruikt en hoe die is aangesloten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2025

• January 14, 2025

Probeer eens je NT (glasvezel kastje) 2 min spanningsloos te maken maar laat daarbij het modem (zoals V10 of Box 12) aan staan. In mijn ervaring moet je het NT altijd als laatste aanzetten, anders is mijn internetsignaal ook niet stabiel. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2025

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart sinds de aansluiting op het glasvezelnetwerk. Ik snap dat dit ontzettend frustrerend voor je is.

Wij hebben een uitgebreide kennisbank met allerlei artikelen om je netwerk zo stabiel en snel mogelijk te krijgen. Heb je daar al gekeken?  Mag ik tevens vragen wat voor TV ontvanger je gebruikt en hoe die is aangesloten?