Skip to main content
Antwoord

Sinds recente software update wegvallende internetverbinding

• June 2, 2025
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

JohnnyQ81
Topper

Sinds de laatste update van modem en superwifi valt regelmatig mijn internet weg. Zowel bekabeld als via de superwifi punten. Wat is hier aan de hand? Iemand hier ook ervaring mee? 

Beste antwoord door Maja van KPN

Bellen lijkt me inderdaad de beste optie nu ​@JohnnyQ81, zodat 1 van mijn collega's even ‘live’ met je mee kan kijken. Mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een tijdstip dat het jou goed uitkomt!

8 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@JohnnyQ81, wat vreemd dat het internet steeds helemaal wegvalt 😕 Dat is toch echt niet de bedoeling

Je geeft aan dat dit sinds de laatste update speelt, heb je sindsdien je modem al eens een volledige reset gegeven? Het kan zijn dat er met de update een foutje in je modemsoftware geslopen is, waardoor er problemen zijn ontstaan met de stabiliteit. Door een reset wordt de software helemaal opnieuw ingeladen en dat lost vaak dit soort vage problemen op. De moeite waard dus, om te proberen!

JohnnyQ81
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 4, 2025

@Maja van KPN moet ik alleen de modem resetten via dat kleine Reset knopje? Of ook de glasvezel modem? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mag beide wel ​@JohnnyQ81, dan komt alles echt even helemaal opnieuw tot stand!

JohnnyQ81
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 5, 2025

@Maja van KPN helaas geen verbetering. Kan ik het beste dan morgen even bellen? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Bellen lijkt me inderdaad de beste optie nu ​@JohnnyQ81, zodat 1 van mijn collega's even ‘live’ met je mee kan kijken. Mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een tijdstip dat het jou goed uitkomt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 13, 2025

Hoe is het gegaan ​@JohnnyQ81? Is het probleem verholpen via mijn telefonische collega?

JohnnyQ81
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 19, 2025

Vanwege vakantie gisteren contact gehad met een KPN medewerker. Die kon niet direct iets vinden maar herkende het als een vaker voorkomend V10 probleem. Vandaag de modem omgeruild in een KPN winkel en nu kijken of alles blijft werken.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 19, 2025

Ah ok, ik hoop dan van harte dat het goed gaat blijven met het nieuwe modem ​@JohnnyQ81 

Mocht het toch weer mis gaan, trek dan vooral weer aan de bel hier!