Skip to main content

Sinds vandaag geen glasvezel verbinding meer. 
mop het NT kastje brand het lampje glas niet meer. 
graag een oplossing hier voor. 
 

mvg Gabor. 

Dan bel je de klantenservice 0800-0402. Gratis nummer. 


Joep1965 

dat klinkt leuk maar dan krijg je een robot aan de lijn die niet snapt dat er geen verbinding is. 
en dan op afstand het modem wil herstarten🤣


Dan bel je de klantenservice 0800-0402. Gratis nummer. 

dat klinkt leuk maar dan krijg je een robot aan de lijn die niet snapt dat er geen verbinding is. 
en dan op afstand het modem wil herstarten🤣
 

is er ook een nummer met mensen?


Hoi @Gabor13 welkom op onze community!
Zoals Joep al noemt is bellen het snelst! 0800-0402 is het enige nummer hiervoor. Je krijg inderdaad vaak eerst een sms maar daarna zou je ook doorverbonden moeten worden met een medewerker.


Hoi @Gabor13 welkom op onze community!
Zoals Joep al noemt is bellen het snelst! 0800-0402 is het enige nummer hiervoor. Je krijg inderdaad vaak eerst een sms maar daarna zou je ook doorverbonden moeten worden met een medewerker.

Hoi Thomas,

met een tweede keer bellen kreeg ik een medewerker aan de lijn. 
maandag ochtend een nieuw NT kastje gemonteerd en helaas een nieuw modem (hoger stroom verbruik en minder betrouwbaar) heb er al eerder een 12 aan gehad met een hoop storing. 
maar tot nog toe gaat het goed. 
mvg Gabor. 
 


Hoi @Gabor13 welkom op onze community!
Zoals Joep al noemt is bellen het snelst! 0800-0402 is het enige nummer hiervoor. Je krijg inderdaad vaak eerst een sms maar daarna zou je ook doorverbonden moeten worden met een medewerker.

Hoi Thomas,

met een tweede keer bellen kreeg ik een medewerker aan de lijn. 
maandag ochtend een nieuw NT kastje gemonteerd en helaas een nieuw modem (hoger stroom verbruik en minder betrouwbaar) heb er al eerder een 12 aan gehad met een hoop storing. 
maar tot nog toe gaat het goed. 
mvg Gabor. 
 

Helaas voldoet de v12 aan de verwachtingen en valt regelmatig de verbinding weg. 
kpn ik wil graag mijn storingsvrije v9 terug die onrechtmatig uit mijn huis is mee genomen. 😏


Ook met de box 12 hoort de verbinding gewoon stabiel te zijn, we kunnen je modem niet omruilen voor een ander type maar het hoort natuurlijk gewoon te werken. Kun je hierover nog eens met ons bellen?


Na werkzaamheden geen internet meer dus robot reset modem en/of restart ook niet mogelijk. Het enige wat wel uiteindelijk zelf bedacht werkte was: glasvezelkastje spanningsloos gemaakt enw eer aangesloten. Gek dat dit nergens terug te vinden was. Misschien ergens op het forum?


Na werkzaamheden geen internet meer dus robot reset modem en/of restart ook niet mogelijk. Het enige wat wel uiteindelijk zelf bedacht werkte was: glasvezelkastje spanningsloos gemaakt enw eer aangesloten. Gek dat dit nergens terug te vinden was. Misschien ergens op het forum?

Goeiemorgen, hoe hebt u dat gedaan? Ik heb ook alles al geprobeerd.