Skip to main content

Bij de overgang naar glasvezel, dat is al zeker meer dan een jaar geleden,is er door kpn bij de experiabox v8 een zwarte wifiversterker geplaatst. Sinds vandaag valt de wifi steeds weg. Als ik het kastje uit en waar aan zet knipperen de lampjes even en uiteindelijk gaan alle lampjes uit. Resetten helpt ook niet. Ook heb ik het wifiverbeterproces online doorlopen, dat levert geen verbetering. Graag hoor ik hoe ik dit probleem kan oplossen

Hoi @Hadri en welkom op het forum! Goed dat je je bericht hier plaatst. Zelfs het power lampje op de Experia Wifi (zwarte wifiversterker) werkt dan dus niet meer? Zit de stroomadapter nog goed in de Experia Wifi en ook goed in het stopcontact? Heb je ook een ander stopcontact getest en hoe gaat het daar? 

Mocht dat ook niet helpen, doe je de reset dan door de reset knop ingedrukt te houden tot alle lampjes oplichten en laat je hem daarna los? Ik hoor het graag! 


Dag Sanne, dank voor je bericht. Ik had alles wat je noemt al gecheckt en geprobeerd. Afgelopen week bleek bij de KPN winkel dat de Experia Wifi nog maar 1,5 jaar oud is en toen kon ik m gratis omruilen voor een werkende. Probleem opgelost. Groet!


Oh super! Fijn dat hij omgeruild kon worden en dat alles nu weer werkt. 😄 Bedankt voor de terugkoppeling! 


Reageer