Skip to main content
Vraag

Sinds vanmiddag ligt de internetverbinding bij mij thuis eruit

• December 2, 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Kom terug van werk en internet is plat, kan zien dat sinds 15:38 de verbinding er uit is gegooid. Is er iets veranderd bij jullie KPN enzoja wat?

hier is niks veranderd want ik was niet eens thuis.

kan de helpdesk niet bereiken want die was al gesloten toen ik terug kwam van werk. 

en nu?

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 2, 2025

Oei dat klinkt niet goed ​@Maglites . Voor storingen kan je 24/7 bellen met de klantenservice 0800-0402. Spreek in ik heb een storing. Je krijgt dan een mens aan de lijn die je verder helpt. Laat je nog even weten hoe het afloopt?

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Je kunt ook even hier kijken of er een storing is:

https://www.kpn.com/service/storingen

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 2, 2025

@Joep1965 , bedankt voor de tip, moest best een tijd wachten maar kreeg inderdaad iemand aan de lijn wie even mee gekeken heeft. 

Het lijkt erop dat er niks door KPN of mezelf is veranderd, maar dat de MTU naar jaren trouwe dienst is overleden. Was er al een klein beetje band voor dat er iets met de MTU niet goed was want waar het normaal een grote knipper show is… branden er nu slechts 2 ledjes…. 

de medewerker van KPN kon tijdens de onderzoek ook helemaal niks meer meten, dus we zijn tot de conclusie gekomen dat er iets met de MTU mis is en dat er een monteur moet langs komen voor een andere.

Tot mijn positieve verbazing was er morgen middag al een mogelijk beschikbaar, dus ik verwacht dat het wel goed komt maar niet vandaag. Maja, dan maar een beetje data bundel er door heen doen vandaag en morgen weer verder kijken of we het probleem kunnen oplossen als de monteur er is.

bedankt voor u tip met het nummer, en ook ​@Roy74 bedankt voor de opmerking, maar het is lokaal en niet voor mijn regio.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Maglites, goed om te lezen dat er al zo snel een monteur gepland kon worden! Is die inmiddels geweest en is het daarbij opgelost?

Bij zulke situaties is het altijd het beste om telefonisch contact met ons op te nemen, via het nummer of via een terugbelafspraak op onze site. Daar kan de verbinding direct samen met je nagekeken worden en snelle vervolgstappen gepland worden. Zo snel dat het mogelijk al is opgelost voordat wij je topic behandelen 🙂