Sinds vanmiddag 16:11 heb ik ineens PPPoE foutmeldingen van mijn KPN Glasvezel aansluiting.
PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot,Reconfiguration,forced termination)
Dit terwijl de verbiding vanaf 18 dec foutloos heeft gewerkt. Nu verbreekt keer op keer de PPPoE connectie, start weer op, en verbreekt weer.
Hoe zinloos ook, het modem gereset, UTP kabel tussen NTU en Modem vervangen, maar zoals verwacht uiteraard geen soelaas. Het NTU kastje blijft netjes op groen, alleen heb ik nu geen werkende internetverbinding meer, ik kan er niet meer mee werken.
Uiteraard de klantenservicd gesproken en die kwamen met de oplossing “wij kunnen u niet helpen, u kunt overstappen naar een ander product of u kunt kostenloos opzeggen”
Het probleem is technisch van aard, ik lees er helaas veel te veel berichten over, en dat stemt niet goed. Het langsturen van een monteur gaat zeer waarschnlijk niets helpen omdat OF het modem onder de specs is gemaakt, of het PPPoE lijkt niet juist geimplementeerd. Het rare is dat het ook ineens is begonnen, zonder dat er aanleding toe was?
Ik heb een bedraadnetwerk, wifi van KPN gebruik ik niet.
Zeg het maar KPN?
Als dit niet binnen een week is opgelost, dan stop ik alles in een doos en krijgen jullie alles retour.