Skip to main content
Antwoord

Sinds vorige week getroffen door een internetstoring

• November 17, 2025
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo.

Mijn internet doet het sinds vorige week niet, er schijnt op 300 meter afstand een open lijn te zijn.

Ik krijg helaas geen noodpakket van KPN, wel steeds extra MB's om via hotspot tv te kunnen kijken en evt te werken. Maar dit is natuurlijk niet de oplossing.

Hoe lang duurt zo iets voordat het gerepareerd is?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@KuipKanjer, welkom op onze community! Wat vervelend dat je last hebt van een storing, we hebben hier sinds kort een nieuwe pagina voor. Op kpn.com/volgjestoring kun je alles vinden over de storing die je ondervind. Je kunt daar ook de noodbundels beheren.

Het kan inderdaad gebeuren dat er een noodbundel aangeboden wordt in plaats van een noodpakket. Dit heeft onder andere te maken met de beschikbaarheid maar ook met de verwachte duur van een storing.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 17, 2025

Hi ​@KuipKanjer ,

Kun je je profiel invullen? Dan kan een moderator dit verder uitzoeken.

KPN heeft wel zowel een noodpakket van Digitenne als een MiFi router, dus hopelijk kan een moderator daarin toch iets betekenen als de storing nog even aanhoud. Al hoop ik uiteraard dat het snel opgelost is🙂

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 17, 2025

Hi ​@KuipKanjer ,

Kun je je profiel invullen? Dan kan een moderator dit verder uitzoeken.

KPN heeft wel zowel een noodpakket van Digitenne als een MiFi router, dus hopelijk kan een moderator daarin toch iets betekenen als de storing nog even aanhoud. Al hoop ik uiteraard dat het snel opgelost is🙂

Dat noodpakket krijg ik dus niet. Ik heb geen idee waarom.

Het begint heel erg irritant te worden, 30 jaar klant, zelden problemen en dan dit… 😠

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 17, 2025

@KuipKanjer dat begreep ik, vandaar mijn vraag of je je gegevens in je profiel kan zetten. Mogelijk dat een moderator alsnog een noodpakket voor je kan regelen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hoi ​@KuipKanjer, welkom op onze community! Wat vervelend dat je last hebt van een storing, we hebben hier sinds kort een nieuwe pagina voor. Op kpn.com/volgjestoring kun je alles vinden over de storing die je ondervind. Je kunt daar ook de noodbundels beheren.

Het kan inderdaad gebeuren dat er een noodbundel aangeboden wordt in plaats van een noodpakket. Dit heeft onder andere te maken met de beschikbaarheid maar ook met de verwachte duur van een storing.

• Deelnemer
  • December 5, 2025

Ik heb sinds half twaalf geen wif, tv en iternet. Klantenservice gebeld en die komt ook met “open lijn”  maar ze proberen het binnen drie uur op te lossen. 

wat is dat, “open lijn” ? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Ik kan wel via mijn telefoon werken, maar omdat mijn smart tv niet op dat net zit heb ik wel beperkingen. Gelukkig werkt alles wel op de ipad via de wifi van de telefoon

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Wingedsentry, welkom op onze community. Je reageert nu onder het topic van iemand anders. Ik hoop dat je storing inmiddels is opgelost of dat je in ieder geval iets had aan het gemarkeerde antwoord.

Een open lijn is een ander woord voor dat er geen signaal door komt.

Mocht je verder nog vragen hebben kun je hier t beste even een eigen topic voor aanmaken!