Skip to main content
Vraag

Sinds vrijdagavond storing, maar geen duidelijkheid

• July 13, 2026
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

In postcode gebied 4536 is er sinds vrijdagavond een internet storing gaande, telkens als ik de status opvraag wordt er doodleuk de verwachte eindtijd verlengt met telkens 12u. Verder geen enkele update van wat er precies aan de hand is. Hoe lang gaat dit nog duren?

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 13, 2026

Een storing is altijd vervelend.  Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig. Je kunt er dus vanuit gaan dat er aan gewerkt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2026

Een storing is altijd vervelend.  Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig. Je kunt er dus vanuit gaan dat er aan gewerkt. 

Dat snap ik, echter zie ik in de buurt niks van werkzaamheden, en een update tussendoor zou toch wel fijn zijn van wat er echt aan de hand is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2026

En nu als kers op de taart, uur geleden een smsje dat het is opgelost. Maar de ONT geeft nog steeds alarm aan, ook na een herstart. Fijn dat ze alles ook doormeten.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Pinees. Welkom op de KPN Community! Een storing is nooit leuk, helemaal niet wanneer net het weekend op de stoep staat. 

Als je informatie zoekt over je storing kun je het beste terecht op onze storingspagina op onze website. Daar staat meestal of het een kapotte netwerkkabel betreft of een probleem in een wijkcentrale bijvoorbeeld. Voor de rest is het dan toch helaas afwachten totdat het verholpen is. 

Gelukkig was daar al wel het SMS’je dat het verholpen is. Is dat nu ook daadwerkelijk het geval? Als je nog steeds geen internet hebt en een rood alarmlampje, dan kun je het beste bellen. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Dan kunnen mijn collega's controleren of er toch weer een monteur heen moet.Â