Skip to main content

Enkele weken geleden waren de snelheden nog symmetrisch, nu ineens weer asymmetrisch…
Behalve 500/500 dan.

 

Joehoe? :smile:


Probeer het nog eens als je je browser (Chrome / Chromium Edge) start als Incognito / InPrivate.
Waarschijnlijk kan hij dan wel goed je postcode en huisnummer ophalen en zou het wel als Glasvezel gezien worden… Waarschijnlijk een rotte cookie.


Probeer het nog eens als je je browser (Chrome / Chromium Edge) start als Incognito / InPrivate.
Waarschijnlijk kan hij dan wel goed je postcode en huisnummer ophalen en zou het wel als Glasvezel gezien worden… Waarschijnlijk een rotte cookie.


Thuis Windows/Edge
Werk Ubuntu/Firefox
Mobiel Android/Chrome
Allemaal hetzelfde resultaat, ook in Incognito/inPrivate.
Op Tweakers is dit ook al door veel mensen opgemerkt, ook bij al die mensen worden de snelheden asymmetrisch weergegeven.
Ook staat er boven in het scherm:
“Op jouw adres bieden we het normale en betrouwbare standaard internet via het netwerk van KPN aan.”
Er gaat dus ergens iets niet goed qua postcodecheck op de pagina van KPN.


Ik heb inderdaad hetzelfde probleem als jij… met het verschil dat als ik het in de gewone browser doet dat ik A-symmetrisch krijg en als ik het incognito doe (en geen cookies accepteer) het wel symmetrisch is (wat bij jou dus niet zo werkt).

Mogelijk heeft iemand anders (KPN) nog een oplossing.


Hi @Dennis-L, goed dat je even aan de bel trekt hierover! Naar mijn weten moet de snelheid van glasvezel in het Husselportfolio altijd symmetrisch zijn. Ik heb even navraag gedaan hoe het kan dat je nu toch wat anders ziet, zodra ik een antwoord heb dan kom ik bij je terug.


Ik zie dat de postcodecheck inmiddels weer gefixt is :grinning:

 


Ah dat is mooi om te zien! Ik had een terugkoppeling gekregen dat ze ermee aan de slag gingen, maar dat vond ik hier nog niet het vermelden waard. Ik wachtte nog op een melding dat het definitief was opgelost, maar dat is blijkbaar al gebeurd. :grin:


Reageer