Skip to main content

Wij zouden vandaag met 3 personen vanuit Limburg naar Heerenveen komen om het schaatsen te volgen. Maar door ziekte van mijn zoon van 7 jaar, 8 januari wordt hij 8, moesten we verstek laten gaan. Zijn er nog sjaals beschikbaar, minimaal 1, zodat ik deze nog aan mijn zoon kan geven. Hij had zich erg verheugd op deze dag. 

Alvast bedankt

 

 

 

 

Hallo @Welkom in Limburg ,

Jammer dat jullie dit gemist hebben. Ik was er zelf wel en ik vond het een mooie belevenis om mee te maken. 

Die sjaals werden massaal uitgedeeld, er stonden stapels dozen. Misschien kan een moderator wat voor jullie zoon regelen.? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze  gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

 


Hallo @Noordzee: bedankt voor je reactie. Wij balen ook dat wij er niet bij konden zijn.

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

Thanks 


Hoi @Welkom in Limburg . Welkom op het forum.

Allereerst beterschap voor je zoon en erg jammer dat het tripje niet doorging.

De sjaals zijn schaars en officieel niet meer verkrijgbaar. Ik zal kijken wat ik kan doen maar ga nog niks beloven. 


@Erwin_  Bedankt voor de beterschapswensen. Het gaat al wat beter met hem.

In ieder geval  bedankt voor de moeite. Ik verneem graag van je.

Alvast fijne jaarwisseling toegewenst.


Erwin : Susan heeft een verzoek voor KPN-mutsen uitstaan en daar hoort ze morgen meer over. 

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/kpn-muts-thialf-486018

 


@Erwin_ Mocht een sjaal niet lukken is een warme KPN o.i.d. ook leuk.

@Noordzee bedankt voor de aanvulling.


Ik steek woensdag even de koppen bij elkaar met mijn collega’s. Volgens mij hebben we wat spullen in bestelling.


@Erwin_ 

Wat heeft het overleg opgeleverd? 


Dat we nog even moeten wachten op nieuwe voorraad. 🙂 Wanneer weet ik nog niet, helaas. 


@Erwin_ Laat je me wel weten als er nieuwe voorraad is. Misschien kun je mij dan een sjaal of muts achterhouden voor mijn zoontje. 

Ik zou het zeer waarderen. Ben toch al jaren KPN klant.

P.s. ik zal volgende keer toch maar komen vanuit Limburg dan.

@Noordzee nogmaals bedankt. Mijn waardering is zeer groot. 


Geen zorg, @Welkom in Limburg .  Ik regel dat. 


@Welkom in Limburg

Het is de moderators niet gelukt om mutsen te krijgen, maar ze krijgen wel een aantal sjaals en handschoenen binnen! Ik vermoed dat @Erwin_ jullie ook op de lijst wil plaatsen voor een sjaal en een paar handschoenen.


Dat zou ik fijn vinden. Ik wacht het af.

@Noordzee : bedankt. Super! 


Hoi @Erwin_ vandaag hebben wij je pakket ontvangen

Wij zijn er hélemaal super blij mee.

@Noordzee bedankt nogmaals.


Fijn dat het gelukt is, ook leuk voor je zoontje! :ok_hand_tone3:

 


Mooi dat het pakketje is aangekomen en jullie er blij mee zijn! :-)

Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, stel ze gerust.